بازگشت ۶۷۰۰مترمربع از اراضی آذربایجان غربی به بیت المال

بازگشت ۶۷۰۰مترمربع از اراضی آذربایجان غربی به بیت المال

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازگشت ۸۰۰ میلیارد ریال به بیت المال با ورود دستگاه قضایی استان خبر دادو اظهار داشت: پیرو تضییع ۱۰۰ میلیاردی اراضی شهرداری پیرانشهر توسط اعضای شورای شهر دوره چهارم این شهرستان، با صدور دستورات و تاکیدات از سوی مجموعه مدیریتی دادگستری مرکز استان، اعاده حقوق تضییع شده بیت المال در دستور کار دادگستری پیرانشهر قرار گرفت.

وی ادامه داد :با دستور قضایی نزدیک به۶۷۰۰ متر مربع از اراضی مذکور که بالغ بر ۲۵ قطعه بوده و دارای ارزش حدودی ۸۰۰ میلیارد ریال می باشد در قالب دستور ات قضایی به شهرداری پیرانشهر سپرده شد و در پی آن دستورات لازم جهت جلوگیری از تصرفات و ساخت و ساز غیرقانونی صادر گردید.

عتباتی در پایان اعلام کرد دستگاه قضایی استان با قدرت و قاطعیت از حقوق عامه و بیت المال صیانت می کند و اجازه دست درازی و تعرض به بیت المال را به احدی نمی دهد.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.