نشست هم‌اندیشی شورای ائتلاف لرستان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی شورای ائتلاف لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نشست اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در استان لرستان پنج‌شنبه در سالن اداره‌کل استاندارد لرستان برگزار شد.

آیت‌الله نیازی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری و پرویز سروری نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کشور مهمانان ویژه این نشست بودند.

آبروی افراد حفظ شود

آیت‌الله نیازی در این نشست در سخنانی بر اهمیت انتخابات بر تعیین سرنوشت مردم و آینده کشور اشاره کرد و گفت: در روند انتخابات باید توجه شود که با اعمال نفوذها کارهایی پیش نیاید که اشتباهاتی رخ دهد و احیانا کسانی به مجلس راه پیدا کنند که بعداً موجب گرفتاری مردم و نظام شوند.

وی افزود: در انتخابات پیش رو باید تلاش شود کسانی به مجلس راه یابند که دلسوز واقعی نظام باشند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری به بحث احراز صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: قطعا شورای نگهبان با حضور شخصیت‌های امین و خبره و منابعی که در اختیار دارند جای نگرانی در این حوزه نمی‌گذارد و از حق کاندیداها و مردم در بر اساس قانون دفاع می‌کند.

وی حفظ آبروی افراد را واجب دانست و خاطرنشان کرد: حفظ آبروی افراد موضوع بسیار مهمی است که در بحث احراز صلاحیت‌ها نیز باید به آن توجه شود.

عبور از طایفه پروری و رسیدن به نخبه‌پروری

نادر بازگیر دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در استان لرستان نیز در این جلسه عنوان کرد: شورای ائتلاف در دوره گذشته نمایندگان زیادی را راهی مجلس کرد و در حال حاضر برای هر یک از این نمایندگان مورد حمایت خود کارنامه‌ای ویژه تهیه کرده و طبق هماهنگی با مرکز، کارنامه هر نماینده بزودی اعلام می‌شود.

وی افزود: ستاد انتخابات شورای ائتلاف در سطح استان در حال تشکیل است و بزودی فعالیت جدی خود را آغاز خواهد کرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در استان لرستان بیان کرد: این شورا در انتخابات پیش رو بدنبال عبور از چهره پروری و طایفه پروری است و نخبه پروری را به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

بازگیر با بیان اینکه جلسات شورای ائتلاف به صورت منظم در سطح استان در حال برگزاری است، عنوان کرد: بزودی همایش استانی جوانان شورای ائتلاف را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم مد نظر شورای ائتلاف، جهاد تبیین و بیان دستاوردهای کشور و نظام جمهوری اسلامی و در عین حال مطالبه گری از مسوولان برای رفع دغدغه و مشکل مردم است.

در ادامه برخی پرویز سروری نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کشور به بیان مطالبی پیرامون اهداف و برنامه‌های شورای ائتلاف پرداخت و پاسخگوی سوالات برخی از حضار شد.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.