نیروی انتظامی بازوان اجرایی دستگاه قضایی است

نیروی انتظامی بازوان اجرایی دستگاه قضایی است

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک نونهال در دیدار با فرمانده انتظامی مشگین‌شهر ضمن گرامیداشت ورود آزادگان به میهن اظهار کرد: آزادگان آزادمردانی هستند که آزادی را در اسارت یافتند و در مرداد ماه ۶۹ میهن اسلامی شاهد اولین گروه آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان و اسارت گاه‌های رژیم بعث عراق قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی بازوان پرقدرت اجرایی دستگاه قضائی است که امنیت و آسایش در سطح شهرستان نتیجه و ماه عسل تعامل و هماهنگی با دستگاه قضائی بوده است.

نونهال با تاکید بر داشتن هم افزایی و همکاری سازنده دستگاه قضائی با نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: طبیعی است اگر تعامل و هم افزایی سازنده باشد حتماً باعث آرامش و آسایش به صورت ملموس در بین شهروندان نمایان می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مشگین‌شهر با بیان اینکه ضرورت دارد نیروی انتظامی در راستای اجرای مقررات و تأمین آسایش مردم با دادگستری همکاری داشته باشد، گفت: نیروی انتظامی در رابطه با کشف حجاب ورود پیدا کند و ما نیز تلاشمان را خواهیم کرد تا با همکاری و هم افزایی همه جانبه ثمره آرامش برای مردمان شهرمان باشیم.

نونهال ادامه داد: وظیفه انسانی علاوه بر وظیفه قانونی ایجاب می‌کند با طمانینه و دلسوزی در چهارچوب مقررات مدارا کنیم و از نظر مقررات برخورد ما موجب آرامش و امنیت خاطر شود که مرتبط با اصل حاکمیت و نظام است.

پلیس قاطعانه در مقابل هرگونه هنجارشکنی می‌ایستد

سرهنگ نیکروز سلیمانی، فرمانده انتظامی فرا ناجای شهرستان مشگین‌شهر نیز در این دیدار تاکید کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند با ایجاد و تولید ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف در داخل کشور به مردم و امنیت کشور آسیب بزنند.

وی با بیان اینکه از بعد امنیت مشکلی نداریم، گفت: پلیس قاطعانه در مقابل هرگونه هنجارشکنی با استقامت کامل و با صلابت در کنار مردم ایستاده است و در مبارزه با ظلم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همچنان تا برپایی حکومت عدل و عدالت و تحقق حکومت مهدوی شبانه‌روزی جان فشانی می‌کند.

سرهنگ سلیمانی خاطرنشان کرد: رابطه احیا امر به معروف و نهی از منکر و قیام عاشورا رابطه بسیار عمیقی مطرح است که به واسطه امر به معروف و نهی از منکر حکومت اسلامی در راه صحیح حرکت می‌کند.

منبع: مهر