«چهارسوق» محلی برای تبادل تجربیات بومی در نظام تعلیم و تربیت است

«چهارسوق» محلی برای تبادل تجربیات بومی در نظام تعلیم و تربیت است

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، پانزدهمین رویداد بین‌المللی تربیتی و آموزشی چهار سوق در راستای ارائه و آشنایی با جدیدترین نوآوری‌ها و ایده‌ها در حوزه تعلیم و تربیت، آموزش و یادگیری کودکان و نوجوانان با حضور بیش از هزار نفر از اصحاب فرهنگ و فعالان عرصه تعلیم و تربیت، آموزش و معلمان از سراسر کشور امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار شد.

رویداد چهارسوق با هدف آشنایی و اشتراک‌گذاری ایده‌ها، نوآوری‌ها و شبکه‌سازی و هم‌افزایی میان معلمان، دانش‌آموزان، مدیران، فعالان فرهنگی، مدارس، مؤسسات، اهالی رسانه و حتی دانشجویان و والدین دغدغه‌مند در حوزه تعلیم و تربیت باامید به پیشرفت و تحول در مسیر تربیتی و آموزشی، فعالیت می‌کند.

علی زرافشان صاحب نظر نظام تعلیم و تربیت و معاون اسبق متوسطه آموزش و پرورش نیز با اشاره به رویداد چهارسوق گفت: رویداد چهارسوق اقدام مبارکی است تجربه ۱۵ سال برگزاری و استقبال در بین علاقه‌مندان به آموزش و پرورش به ویژه نسل جوان، نشان از موفقیت این رویداد دارد.

وی افزود: این رویداد توانسته جایگاه خوبی را در بین افراد علاقه‌مند به نظام تعلیم و تربیت پیدا کند و با ایجاد شبکه بین افراد، به تبادل تجربیات بپردازد و محلی برای تبادل و ارائه تجربیات بومی در نظام تعلیم و تربیت است.

زرافشان اضافه کرد: جای این رویداد در آموزش و پرورش خالی بود باید برگزاری آن را به فال نیک بگیریم و برای آینده آن امیدهای زیادی داشت.

سعید یغموری دبیر پانزدهمین رویداد بین المللی چهارسوق در حاشیه برگزاری این رویداد، اظهار کرد: این رویداد با شعار تحول در آموزش برگزار می‌شود که بستری برای انتشار نوآوری و ایجاد شبکه سازی همچنین بحث کارشناسی درباره مسائل نظام تعلیم و تربیت است.

وی به حضور بیش از هزار نفری فعالین حوزه تعلیم و تربیت در پانزدهمین رویداد آموزشی چهارسوق اشاره کرد و افزود: در رویداد چهارسوق امسال، در کنار ۱۰ سخنرانی، برنامه‌های متنوعی برای شبکه‌سازی برگزار و اجرا می‌شود؛ همچنین برگزاری یک نشست تخصصی کارشناسی درباره آزمون تیمز و پرلز را در رویداد امسال شاهد هستیم.

پایان پیام/

منبع: فارس