جدید‌ترین آپدیت برای سامسونگ گلکسی A04s و گلکسی A52s منتشر شد

سامسونگ انتشار برنامه بتا One UI 6.0 برای گوشی‌های سری گلکسی S23 را آغاز کرده است. با این‌حال غول کره‌ای به روند عرضه پچ‌های امنیتی ماهیانه برای سایر دستگاه‌های خود نیز ادامه می‌دهد.

اکنون پچ امنیتی ماه آگوست 2023 برای 2 گوشی هوشمند میان‌رده سامسونگ با اسامی گلکسی A04s و گلکسی A52s منتشر شده است. این به‌روزرسانی هیچ ویژگی یا قابلیت جدیدی را به رابط کاربری One UI اضافه نمی‌کند؛ اما در عین‌حال یک پچ امنیتی مهم قلمداد می‌شود.

سامسونگ پچ امنیتی ماه آگوست 2023 برای گلکسی A04s را در چندین کشور از جمله جمهوری دومینیکن، کلمبیا، مکزیک، پرو، اوروگوئه، اکوادور. پاراگوئه، گواتمالا، ترینیداد و توباگو و پاناما منتشر کرده است.

کاربران مقیم این مناطق با مراجعه به مسیر Settings> Software update> Download and Install قادر به دریافت و نصب آخرین پچ امنیتی برای گوشی هوشمند خود خواهند بود. به‌روزرسانی ماه آگوست 2023 برای گلکسی A04s دارای فریم‌ور با شماره ورژن A047MUBS4CWG1 است.

از سوی دیگر پچ امنیتی ماه آگوست 2023 برای گلکسی A52s در استرالیا، کشورهای شمال اروپا، لوکزامبورگ، سوئیس، جنوب‌شرقی اروپا و مجارستان منتشر شده است. این به‌روزرسانی دارای فریم‌ور با شماره ورژن A528BXXS4EWGB است.

این آپدیت‌ها شامل رابط کاربری اختصاصی جدید سامسونگ موسوم به One UI 6.0 نیستند. اما هر 2 دستگاه گلکسی A04s و گلکسی A52s واجد شرایط دریافت آپدیت One UI 6.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 هستند. بر اساس پیش‌بینی‌ها این آپدیت‌ها در آینده و احتمالا سال 2024 منتشر خواهند شد.

این مطلب را نیز بخوانید: لیست قیمت گوشی‌‌های سامسونگ در بازار ایران این مطلب را نیز بخوانید: بهترین گوشی سامسونگ در رده‌های قیمتی مختلف

سامسونگ پچ‌های امنیتی ماهیانه را برای تمامی دستگاه‌های خود از مدل‌های ارزان‌قیمت‌ گرفته تا پرچمدار منتشر می‌کند. این آپدیت‌ها اگرچه به اندازه ویژگی‌های جدید جذاب به‌نظر نمی‌رسند؛ اما برای محافظت از دستگاه‌ها در برابر بدافزارها و تهدیدات امنیتی حیاتی هستند. بنابراین همواره توصیه می‌شود تا کاربران از نصب آخرین پچ‌های امنیتی روی دستگاه‌های خود اطمینان حاصل نمایند.

نوشته جدید‌ترین آپدیت برای سامسونگ گلکسی A04s و گلکسی A52s منتشر شد اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان