مدیریت بالاترین سهم در به ثمر نشستن کارها را دارد

مدیریت بالاترین سهم در به ثمر نشستن کارها  را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله ابراهیم رئیسی شامگاه دوشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: نیروی انسانی کارآمد بسیار مؤثر است اما بالاترین نقش مدیریت است که یک برنامه و طرح یا فعالیت کاری در زمان خود به سامان برسد.

وی با بیان اینکه حضور خالصانه مردم برای ما مسئولیت آور است، گفت: باید بدانیم مردم در صحنه هستند و مسئولین هم چه به لحاظ کمیت و چه به لحاظ کیفیت انجام کارها، باید تلاش بیشتری کنند.

رئیس جمهور افزود: باید از موقعیت در جهت خدمت به مردم استفاده شود هرچند در این مدت کارهایی انجام شده اما باید نقص‌ها و مشکلات نیز مرتفع شود.

رئیسی اظهار داشت: اگر راهی هموار نیست باید جهادی انجام شده تا به ثمر برسد.

هویت فرهنگی سرمایه کهگیلویه و بویراحمد است

رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از نکات مهم در این استان هویت فرهنگی است، گفت: هویت فرهنگی سرمایه استان است که باید حفظ شود و ارتقا یابد که این امر بر عهده همه دست اند کاران به ویژه مرزبانان فرهنگی است.

رئیسی بر هم اندیشی و فعالیت بیشتر در حوزه تعلیم و تربیت و علم افزایی و مسائل اجتماعی تاکید کرد و گفت: مسئولیت دولت و مسئولین نسبت به حفظ سرمایه بزرگ هویت فرهنگی مردم بیشتر است.

وی افزود: مردم مطالبه گر هستند و باید مسئولین در این راستا تلاش مضاعف داشته و پاسخگوی مردم باشیم و بدانیم که کارهای مهم و سخت اراده جدی و شجاعت و استقامت و پایداری نیاز دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه مسیر وقتی هموار نیست باید تلاش بیشتر و جدیت داشت و در خیلی از استان‌ها طرح‌های نیمه تمام وجود دارد و این به آن معنا است که کار در زمان خود انجام نشده است.

رئیسی تصریح کرد: در برنامه توسعه هفتم سیاست‌ها ابلاغ شده و ۸ درصد رشد اقتصادی پیش بینی شده که این امر نیازمند افزایش سرمایه گذاری است.

وی افزود: افزایش بهره روی رمز رشد اقتصادی است و رشد اقتصادی نیازمند سرمایه گذاری و مسئولیت پذیری است.

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد که ما تولید و رشد اقتصادی و کارآمدی داشته باشیم و سنگ اندازی می‌کند، گفت: تحول ضروری است و نقاط ضعف باید کاسته شده و نقاط قوت تقویت شود و در این راستا مدیران باید کار تحولی انجام دهند.

رئیسی اظهار داشت: در برخی حوزه‌ها خوب کار شده و در برخی حوزه‌ها کاستی وجود دارد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.