پافشاری پاوار برای جدایی از بایرن مونیخ؛ اینتر برای جذب او نیاز به افزایش پیشنهادش دارد

طرفداری | بایرن مونیخ 30 میلیون یورو + 5 میلیون یورو پاداش برای فروش بنجامین پاوار می خواهد و اینتر اگر قصد جذب مدافع فرانسوی را دارد، باید سومین پیشنهادش را به این رقم برساند.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، بایرن مونیخ تصمیم به حفظ بنجامین پاوار در فاصله یک سال تا پایان قراردادش گرفته بنابراین انتقال او به اینتر انجام نخواهد شد. با این حال منابع دیگر آلمانی و ایتالیایی منتفی بودن این انتقال را تایید نکرده اند: بیلد:

پیشنهاد دوم اینتر در حال حاضر 25 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو پاداش است درحالی که بایرن مونیخ 30 میلیون یورو به علاوه پاداش می‌خواهد. با وجود پیچیده بودن مذاکرات هنوز نمی‌توان گفت انتقال پاوار به جمع افعی‌ها منتفی شده است. اشپورت آینس:

پاوار و نمایندگانش در روزهای آینده به تلاش برای انتقال به اینتر فشار می‌آورند. اگر باشگاه ایتالیایی پیشنهادش را افزایش دهد، توافق می‌تواند حاصل شود. بایرن 30 میلیون یورو + 5 میلیون یورو پاداش می‌خواهد. این مدافع 27 ساله چندین بار تصمیمش برای جدایی را به اطلاع سران باشگاه آلمانی رسانده و آنچه آزارش می دهد این است که در ماه می میلادی (در زمان مدیریت حمیدزیچ و کان) به او گفته شده بود با جدایی‌اش در تابستان 2023 موافقت می‌شود. جانلوکا دی مارتزیو:

توماس توخل همچنان بر ماندن پاوار اصرار دارد. با این حال باوارایی‌ها به اینتر و یا حتی نمایندگان بازیکن سابق اشتوتگارت چیزی نگفته‌اند و این یعنی آنها هنوز در مورد آینده مدافع فرانسوی خود تصمیمی قطعی نگرفته‌اند. پاوار با اینتر به توافق رسیده و به اصرار برای جدایی ادامه خواهد داد. او حتی حاضر شده در صورت ماندن تا پایان قراردادش در مونیخ، در تابستان 2024 به صورت رایگان به نراتزوری بپیوندد. رونمایی از دومین پیشنهاد اینتر برای جذب بنجامین پاوار

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.