بهره‌برداری از 152 واحد تولیدی در شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان

بهره‌برداری از 152 واحد تولیدی در شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا راشکی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در زاهدان اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان شرکت سهامی خاص خودگردانی است که تحت نظارت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بوده و وظیفه آماده سازی، تامین، ایجاد و توسعه زیرساخت‌های صنعتی استان در قالب شهرک‌ها و نواحی صنعتی و همچنین حمایت، هدایت و پشتیبانی از صنایع کوچک را بر عهده دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: این شرکت تلاش می‌کند تا با تعامل مناسب و داشتن مشتریان، سهامداران، کارکنان بتواند با قرار گرفتن در نقش الگو در فعال کردن و توانمند ساختن حداکثری واحدهای صنعتی مستقر در آن، به عنوان یکی از شرکت‌های صنعتی دارای جاذبه حداکثری برای متقاضیان صنعتی و جذب ایشان برای سرمایه‌گذاری صنعتی در کشور عمل کند.

این مسئول بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان از مرداد ماه ۱۴۰۰ تا پایان خرداد ماه امسال، ۳۳۱ فقره قرارداد واگذاری زمین صنعتی با سرمایه‌گذاران و کارآفرینان منعقد کرده است.

وی ادامه داد: همچنین در مدت فوق تعداد ۱۵۲ واحد به بهره‌برداری رسیده و از این طریق برای ۱۳۷۶ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: ۴ میلیارد و ۷۵۱ میلیارد ریال حجم سرمایه‌گذاری واحدهای به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم سه شهرک- ناحیه صنعتی به بهره‌برداری رسیده است، گفت: تاکنون ۲۲۳ پروژه پروژه زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اجرا شده است.

راشکی از افتتاح واحد تولیدی آریا شیمی شرق مستقر در شهرک صنعتی زاهدان خبر داد و گفت: این واحد تولیدی در سطح ملی و بین المللی فعالیت می‌کند.

وی از احیا 9 واحد تولیدی غیرفعال در مدت فوق خبر داد و گفت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی همواره در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس