برخورد با حامیان رسانه ای داخلی حمله ناجوانمردانه حادثه شاهچراغ«ع» ضروری است

برخورد با حامیان رسانه ای داخلی حمله ناجوانمردانه حادثه شاهچراغ«ع» ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج بسیج دانشجویی حوزه شهید جلیل دانشگاه پیام نور یاسوج در پی رخ دادن حادثه تلخ و ناجوانمردانه حمله تروریستی به زوار حرم مطهر احمد بن موسی (شاهچراغ) در شیراز طی بیانیه ای اعلام کرد.

در متن بیانیه چنین آمده است: ٱلَّذِینَ ءَامَنُوا۟ یُقَـٰتِلُونَ فِى سَبِیلِ ٱللَّهِ ۖ وَٱلَّذِینَ کَفَرُوا۟ یُقَـٰتِلُونَ فِى سَبِیلِ ٱلطَّـٰغُوتِ فَقَـٰتِلُوٓا۟ أَوْلِیَآءَ ٱلشَّیْطَـٰنِ ۖ إِنَّ کَیْدَ ٱلشَّیْطَـٰنِ کَانَ ضَعِیفًا

کسانى که ایمان آورده‌اند، در راه خدا کارزار مى‌کنند. و کسانى که کافر شده‌اند، در راه طاغوت مى‌جنگند. پس با یاران شیطان بجنگید که نیرنگ شیطان [در نهایت‌] ضعیف است.
النساء, آیه 76

در ادامه آمده است: بار دیگر حرمی در دامان وطن به خون شهید مطهر شد و تداعی گر قول لطیف سردار عظیم الشان شهید سلیمانی در اذهان و قلوب شکسته گشت ، هم ایشان که فرمودند "جمهوری اسلامی حرم است ".

اکنون ما ملت امام حسین ایامی چند مانده به اربعین حسینی، عزادار و مفتخر با خون شهدای حرم به پیشواز اربعین سیدالشهدا میرویم.

بی شک اقدامات رعب آور و حملات مذبوحانه استکبار و صهیونیسم و بردگان تکفیری کوردلشان در تاریخ به روسیاهی خود و اسلاف خوارجی و یزیدیشان خواهد افزود و از آن سو سرخی خون اهل حق نقشی مزین به عبودیت در تاریخ به یادگار خواهد گذاشت.

در این بیانیه آمده است: دشمنان اسلام با فکر واهی تولید ترس در اذهان ملت غیور ایران و نقشه همیشه برآب نا امن سازی میهن اسلامی بار دیگر با حمله ناجوانمردانه به زوار غیرمسلح و زنان و کودکان در حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام، در صدد ایجاد ترس و نا امنی برآمدند که با تدبیر قوای امنیتی و رشادت خدام و زوار حرم شاه چراغ چنان ضرب شستی به اهل کفر نمایاندند که وصف انتقام پیش رو را از قبل ببینند.

تفکر مسموم تکفیری گری که فرزند نامشروع استکبار و صهیونیسم در منطقه است هدفی جز برانداختن رخت اسلام از ملل اسلامی ندارند ولی هم آنان هم اربابانشان باید بدانند آرزوی این خیال باطل را با زوال کامل به گور خواهند برد.

به واقع که ملت حسینی ایران اسلامی در مقابل این جسارات بیشرمانه نه تنها از آستان اهل بیت عصمت و طهارت دل نخواهند برید، که با تقدیم خون شهیدانشان با اخلاص و شور بیشتری چنگ به ریسمان الهی که همان حلقه در آستان عترت است خواهند انداخت.

قابل این آستان جبهه نداریم حیف
سبزه خاک رهیم سجده به مژگان کنیم

در ادامه آمده است: ضمن آرزوی سلامتی و طلب اجر و غفران الهی برای همه خدام و مجروحین حادثه اخیر حرم حضرت شاه چراغ علیه سلام ، شهادت دو شهید بزرگوار این حادثه را به خانواده معظم ایشان و خانواده های شهدای حرم و رهبری معظم انقلاب تسلیت و تبریک عرض مینماییم.

ما دانشجویان دانشگاه پیام نور یاسوج ضمن محکومیت این حمله تروریستی، خواستار محاکمه سریع و برخورد اشد مجازات با همه جنایتکاران و حامیان رسانه ای داخلی این حمله ناجوانمردانه هستیم و تا خون در رگ داریم راه شهدا را ادامه خواهیم داد و پای ارزشها نظام و فرهنگ ناب اسلامی خواهیم ماند

ان شاء الله که این اقدام بزدلانه کفر و تکفیر و صاحبان طاغوتیشان بی پاسخ نخواهد ماند و به زودی انتقام سخت نیرو های مسلح را از این زاهقین باطل شاهد خواهیم بود.

پایان پیام/

منبع: فارس