تعویض شبکه آبرسانی با هدف جلوگیری از هدر رفت آب در شهر سامان

تعویض شبکه آبرسانی با هدف جلوگیری از هدر رفت آب در شهر سامان

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با هدف جلوگیری از هدر رفت آب طرح تعویض شبکه آبرسانی در شهرستان سامان کلید خورد.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع ذیربط و همکاری شهرداری سامان برای اخذ مجوز حفاری عملیات تعویض لوله توسط اکیپ حوادث امور آب و فاضلاب شهرستان سامان شروع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در خصوص مشخصات این پروژه ادامه داد: سایز لوله آبرسانی تعویض شده در این پروژه لوله ۴ اینچ (۱۱۰ میلی متر) از جنس پلی اتیلن با قابلیت تحمل فشار ۱۰ اتمسفر بوده است.

کریمی وجود ۱۲ اتصال در تعمیرات قبلی بر روی بیست متر از این لوله و لزوم قطع مکرر آب اهالی محل برای تعمیرات را از جمله دلایل تعویض این لوله برشمرد.

وی عنوان کرد: پروژه تعویض شبکه آبرسانی در شهر سامان به صورت امانی و با اعتبارات داخلی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری انجام شد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.