یکصد هکتار برای پروژه پتروشیمی ابن سینا اختصاص یافت

یکصد هکتار برای پروژه پتروشیمی ابن سینا اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی صنایع پتروشیمی ابن سینا با بیان اینکه مردم استان سال‌ها منتظر بهره‌برداری از این پروژه بودند اظهار کرد: به واسطه توجه دولت به مناطق محروم امروز شاهد اتفاق خوبی در استان هستیم.

وی با بیان اینکه با این پروژه شهرستان فامنین در مسیر رشد قرار می‌گیرد گفت: سال‌ها بود هزار هکتار منطقه اقتصادی بلاتکلیف مانده بوده و امروز یکصد هکتار آن برای پروژه پتروشیمی ابن سینا اختصاص یافت.

استاندار همدان در ادامه سخنانش با اشاره به برنامه‌های هفته دولت از افتتاح و کلنگ‌زنی یک‌هزار و ۲۹۴ پروژه در استان خبر داد و افزود: یک‌هزار و ۹۰ پروژه افتتاح و ۱۵۹ پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است از تحویل بیش از ۸۰ واحد زمین به ناحیه صنعتی نگارخاتون خبر داد و گفت: این پروژه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.