زیرساخت‌های لازم درپارکینگ اربعین مهران برای زوار اربعین فراهم شد

زیرساخت‌های لازم درپارکینگ اربعین مهران برای زوار اربعین فراهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیاظهر شنبه در بازدید از زیرساخت‌های اربعین (پارکینگ بزرگ اربعین) در قالب تور رسانه‌ای از اقدامات انجام شده از جمله آسفالت، نصب آبسردکن‌ها، ساخت و تکمیل سرویس‌های بهداشتی، در پارکینگ بزرگ اربعین ضمن ابراز رضایت، تاکید کرد باید در پارکینگ در زمان پارک خودروهای زوار، نظم و انضباط حاکم و تمامی تمهیدات برای خدمات‌دهی شایسته به زوار مهیا شود.

وی افزود: فاز دوم پارکینگ بزرگ اربعین که امسال به پارکینگ اربعین اضافه شد ۱۷۰۰ متر محصور و ضمن لاین‌بندی، سیستم روشنایی آن نیز ظرف هفته آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد اربعین تاکید کرد: نمازخانه ۳۰۰ متری ظرف یک ماه گذشته در فاز دوم پارکینگ اربعین ساخته شده و تا هفته آینده مورد استفاده برای زوار است.

وی اضافه کرد: همه زیرساخت‌ها از جمله آب و برق و گاز در پارکینگ بزرگ برکت مهیا شده است. در پارکینگ اربعین (فاز یک و ۲) بیش از ۱۲ آبسردکن جانمایی و راه‌اندازی شده است.

بهرام‌نیا بیان داشت: شهرداری مهران اطراف تمامی آبسردکن‌ها را پاکسازی کند و در اسرع وقت نخاله‌های موجود در پارکینگ را جمع آوری و آن محل آسفالت شود.

وی افزود: در پارکینگ اربعین ۲ فروشگاه راه اندازی و آبسردکن به میزان کافی نصب و راه اندازی شده و همه امکانات برای خدمات دهی به زوار مهیا شده است.

گفتنی است ظرف یک ماه اخیر ۲ فروشگاه در پارکینگ بزرگ اربعین برای استفاده زوار راه اندازی شده است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.