جذابیت مشهور شدن با داشتن تیک آبی تلگرام

امروزه دیده شدن در دنیای پر هیاهوی دیجیتال یکی از دغدغه‌های بسیار مهم کاربران برای داشتن مخاطب است. فرقی نمی‌کند که هدف شما توسعه‌ی برند شخصی، کسب و کار یا حتی سرگرمی باشد، چرا که هیچ شخصی دیده شدن در دنیای سوشال مدیا را یک عمل ناپسند به حساب نمی‌آورد. یکی از راه‌های دیده شدن در صفحات مجازی، از طریق برخی از ابزارهای دیجیتال مثل تلگرام است که همواره جز مهم‌ترین و امن‌ترین سرویس‌های پیامکی آنلاین بوده است.

اگر می‌خواهید از طریق سوشال مدیا مخاطبان خود را داشته باشید و شهرتی برای خود رقم بزنید، تلگرام یکی از آن ابزارهایی است که می‌تواند شما را برای رسیدن به این هدف یاری کند. در ادامه به بررسی راه مشهور شدن از طریق پلتفرم تلگرام می‌پردازیم.

شهرت در دنیای امروز

اگر بخواهید از هر شخصی در زندگی خود بپرسید که آیا از شهرت نفرت دارد و یا آیا شهرت چیز بد یا خوبی است؟ بی شک نمامی جواب‌ها به سمت و سویی خواهد رفت که اگر نخواهیم عنوان کنیم همه کس، ولی می‌دانیم اکثریت از دنیای شهرت استقبال خواهند کرد. در زمان‌های گذشته شهرت فقط مختص به قشر خاصی از جامعه بود که یا از قبل پولدار بودند یا دارای مشاغل خاصی همچون سیاست مداران، ورزشکاران، خوانندگان، بازیگران و هنرمندان بوده‌اند.

اما در زمان حال دیگر اینطور نیست، چرا که دنیای مجازی از طریق اپلیکیشن‌ها و پیام رسان‌ها این امکان را به شما داده تا از یک فرد عادی، تبدیل به شخص خاص در اجتماع بشوید که تایید و توجه‌ی مخاطب‌های خود را دارا است. البته که بسیار خوب است تایید و توجه مخاطب خود را داشته باشیم ولی باید بدانیم که از چه راهی و به چه طریقی قرار است این شهرت را بدست آوریم.

راه‌های بسیار زیادی برای مشهور شدن در فضای آنلاین وجود دارد، مثل تولید محتوا از طریق اینستاگرام، آپلود ویدیو در یوتیوب به عنوان یک یوتیوب بر یا یک استریمر، ویدیوهای رقص مثل تیک تاک، ایجاد فضای آموزشی برای یادگیری یک مهارت خاص و حتی گیمینگ آنلاین و امثال این موارد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

یکی از راه‌های تشخیص مشهور بودن افراد، داشتن تیک آبی است که در بسیاری از پلتفرم‌های آنلاین مثل تلگرام به نمایش گذاشته شده و حس کنجکاوی بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

تیک آبی تلگرام

تیک آبی نمایان‌گر اصیل بودن و تایید اکانت آن شخص یا شرکت است که دیگر کاربران می‌توانند به آن اعتماد کنند. در واقع تیک آبی برای اولین بار برای افراد مشهور بود که فقط در صورت شرایط‌های خاصی مثل داشتن حداقل دو تیک آبی در بعضی از ابزارهای دیجیتال مثل اینستاگرام، تیک تاک، اسنپ چت یا یوتیوب بود که بعد از طریق ربات تلگرام می‌توانستند با وارد کردن لینک اکانت خود، تیک آبی تلگرام را دریافت کنند.

اما به مرور زمان تلگرام با ارائه‌ی سرویس تلگرام پریمیوم این قابلیت را ایجاد کرد که جدا از افراد خاص و مشهور، کاربران عادی هم می‌توانند تیک آبی را دریافت کنند.

تلگرام پریمیوم

تلگرام پریمیوم یک سرویس اشتراک دهنده است که توسط سازندگان تلگرام به بازار عرضه شده است. شما با خرید اشتراک تلگرام پریمیوم به صورت ماهانه می‌توانید از برخی از مزایا مثل داشتن تیک آبی تلگرام استفاده کنید.

اکانتی جذاب با داشتن تیک آبی تلگرام

با خرید اشتراک تلگرام پریمیوم، یک پک کامل از استیکرهای متحرک و جذاب در دسترس شما قرار خواهد گرفت و با زدن گزینه‌ی Add to Sticker، می‌توانید تیک آبی تلگرام را برای اکانت خود فعال کنید.

در واقع تیک آبی تلگرام به مخاطب نشان می‌دهد که دارنده‌ی اکانت دارای اعتبار است و همین امر موجب افزایش تعامل و جذب مخاطب می‌شود. اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید، تیک آبی تلگرام برای جلب اعتماد مخاطبان می‌تواند خیلی تاثیر گزار باشد که در نتیجه، افزایش فروش را برای شما به همراه خواهد داشت.

جذابیت خرید تیک آبی تلگرام

همه‌ی افراد به دنبال حس ارزشمندی، شهرت و تایید اجتماعی هستند و تیک آبی تلگرام در برطرف کردن این نیازها، تا حدودی می‌تواند به شما کمک کند. یک نکته را در نظر داشته باشید که خرید تیک آبی تلگرام به دلیل تحریم‌ها و محدودیت‌های ناشی از آی پی‌های ایرانی خیلی راحت نیست اما شما می‌توانید با پرداخت ماهانه 4 دلار، با استفاده از تلگرام پریمیوم به مراد دل خود برسید.

اما فراموش نکنید که برای بهره‌مندی از امکانات سرویس تلگرام پریمیوم باید از سایت‌ها و واسطه‌های مطمئن استفاده کنید. یکی از فروشگاه‌های بسیار مطمئن که می‌توانید برای خرید تیک آبی تلگرام به آن اعتماد کنید، فروشگاه مجازیته است.

جمع بندی

اگر علاقه‌ مند به دنیای پهناور فضای مجازی هستید، قطعا فروشگاه مجازیته برای شما ساخته شده است. فروشگاه مجازیته جز محدود فروشگاه‌هایی است که همواره محصولات و خدمات خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار مخاطبان قرار داده و برای خرید اشتراک تلگرام پریمیوم می‌توانید از امکانات این فروشگاه نهایت استفاده را ببرید.

نوشته جذابیت مشهور شدن با داشتن تیک آبی تلگرام اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.