شکست تیم ملی در لاهیجان در حضور خانم‌ها/ مجری تلویزیون ملی‌پوش شد!

شکست تیم ملی در لاهیجان در حضور خانم‌ها/ مجری تلویزیون ملی‌پوش شد!

گروهی از ستارگان تیم ملی فوتبال کشورمان همانند سالیان گذشته به دعوت پروفسور رهنما در ورزشگاه پایین رود پشت شهرستان لاهیجان حاضر شدند تا در دیداری دوستانه به مصاف بازیکنان قدیمی فوتبال گیلان بروند. نکته جالب توجه در این رابطه استقبال فوق العاده گرم آقایان و بانوان فوتبال دوست لاهیجانی و گیلانی بود.

ستارگان بزرگ

منتخب تیم ملی کشورمان را چهره‌های سرشناسی از استقلال، پرسپولیس، پاس و… تشکیل می دادند. مردانی همچون: حسن روشن، ابراهیم قاسمپور، محمود حقیقیان، سعید مراغه‌چیان، رضا نعلچگر، مرتضی فنونی‌زاده، شاهین بیانی، بهتاش فریبا، منصور رشیدی صادق ورمزیار، امیر حسین صادقی سعید عزیزیان، علی موسوی، یدالله اکبری، مهدی امیرآبادی، سید مهدی سید صالحی و… تشکیل می‌دادند.

مجری ملی‌پوش

مهدی توتونچی همکار مطبوعاتی ما که مجری برنامه شب‌های فوتبالی نیز محسوب می‌شود، در این سفر همراه با ملی‌پوشان کشورمان حضور داشت و به نوعی خودش هم ملی‌پوش شد!

ناکامی تیم ملی

این مسابقه در سه وقت ۳۰ دقیقه‌ای برگزار شد و در نهایت منتخب گیلان توانست حریف پرستاره خود را با یک گل شکست بدهد اما چیزی که از نتیجه ارزشمندتر بود، برخورد بسیار خوب و گرم فوتبالدوستان گیلانی با هر دو تیم به ویژه ستارگان ایران بود که نشان داد مردم هنوز ‌پوشان سالیان گذشته را فراموش نکرده‌اند.

شکست تیم ملی در لاهیجان در حضور خانم‌ها/ مجری تلویزیون ملی‌پوش شد!

منبع: خبرورزشی