سامسونگ از کیس‌ها و بندهای سازگار با محیط زیست برای دستگاه‌های گلکسی جدید خود رونمایی کرد + ویدیو

سامسونگ از عرضه مجموعه لوازم جانبی جدید سازگار با محیط زیست خود با نام Samsung Eco-Friends خبر داده است. لوازم جانبی سازگار با محیط زیست سامسونگ در بیش از 40 کشور از سراسر جهان عرضه خواهد شد.

فروش این کیس‌ها از امروز (17 آگوست/26 مرداد ماه) در کره‌جنوبی به‌طور رسمی آغاز می‌شود. لوازم جانبی Samsung Eco-Friends شامل کیس مخصوص گوشی‌های هوشمند گلکسی و بندهای گلکسی واچ هستند. اکسسوری‌های این خانواده نخستین بار طی سال گذشته میلادی معرفی شدند. این ابزارها از پلاستیک‌های بازیافتی تشکیل شده و حاوی بیش از 40 درصد مواد پس مصرفی (PCM) و چرم گیاهی هستند.

بعلاوه آزمایشگاه نسل آینده سامسونگ الکترونیکس که کارمندان حدودا 20 ساله از سراسر جهان در آن مشغول فعالیت هستند نیز در حال برنامه‌ریزی برای منعکس نمودن ارزش‌ها و تمایلات نسل جوان از طریق برنامه مشارکتی ابزارهای جانبی سامسونگ موبایل (SMAPP) هستند.

مشتریان به منظور اعمال تم مطابق با لوازم جانبی بر روی گوشی‌های هوشمند خود می‌توانند یک کارت Flipsuit را خریداری نمایند. این اقدام به شرکا کمک می‌کند تا کانال‌های فروش خود را گسترش داده و سطح همکاری‌های خود را ارتقاء دهند.

سامسونگ به منظور دستیابی به آثار هنرمندان محبوب از جمله Toilet Paper، Keith Haring، Smiley و 8 حق مالکیت معنوی مرتبط با K-Pop، BTS Dynamite و Stray Kids با یک شرکت تولیدکننده لوازم جانبی موبایل با نام Slash B Slash همکاری نموده است.

این مطلب را نیز بخوانید: لیست قیمت گوشی‌‌های سامسونگ در بازار ایران این مطلب را نیز بخوانید: بهترین گوشی سامسونگ در رده‌های قیمتی مختلف

آثار هنری این ستاره‌های محبوب بر روی 55 مدل مختلف لوازم جانبی اعمال شده و در کشور کره به فروش می‌رسند. خریداران علاقه‌مند می‌توانند لوازم جانبی Samsung Eco-Friends را از فروشگاه‌های پرچمدار کمپانی، Samsung Gangnam و Slash B’Slash Online Mall (به نشانی slbs.shop) خریداری نمایند.

ابزارهای جانبی سازگار با محیط زیست سامسونگ با محصولاتی نظیر گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی زد فولد 5، گلکسی بادز 2 پرو، گلکسی تب S9، گلکسی واچ 6 و پروژکتور قابل حمل Freestyle هماهنگی دارند. بر اساس یک پست رسمی اخیرا منتشر شده، کاربران با اسکن کردن یک کد QR می‌توانند تم منطبق با لوازم جانبی خود را بر روی گلکسی زد فلیپ 5 اعمال کنند.

مشتریانی که قاب Flipsuit مبتنی بر NFC را خریداری کرده‌اند؛ به منظور تزئین کیس و اعمال تم صفحه‌نمایش می‌توانند کارت Eco Friends Flipsuit را خریداری نمایند.

نوشته سامسونگ از کیس‌ها و بندهای سازگار با محیط زیست برای دستگاه‌های گلکسی جدید خود رونمایی کرد + ویدیو اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان