اجرای سامانه‌های نوین آبیاری؛ مطالبه مردم کردوان گرمسار

اجرای سامانه‌های نوین آبیاری؛ مطالبه مردم کردوان گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، عصر امروز در دیدار مردمی و ملاقات چهره به چهره سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با مردم روستای کردوان شهرستان گرمسار در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این روستا عنوان شد که اجرای سامانه‌های نوین آبیاری علی‌رغم اقدامات مطلوب صورت‌گرفته در سال‌های اخیر یکی از مطالبات مردم روستای کردوان گرمسار است.

در این نشست، بیان شد که نزولات آسمانی در این منطقه ۶۰ درصد کاهش پیدا کرده که یکی از دلایل اصلی، کم‌آبی است؛ مردم کشور ما مردمی قانع هستند و اگر مسائل و مشکلات تبیین شود، می‌پذیرند.

در بحث شرکت آب منطقه‌ای سمنان اتفاقات خوبی رخ داده که حاصل پیگیری‌ها و حضور مستمر و مکرر استاندار سمنان در این حوزه است و ما امروز از کشاورزان کاربلدی در منطقه برخوردار هستیم که امری بسیار ارزشمند است.

مدیریت توزیع آب رودخانه در این منطقه امری حائز اهمیت بوده که نیازمند ساماندهی است. مباحث و موارد مرتبط با راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ساماندهی و رسیدگی به آن از دیگر مطالبات مردم این منطقه است.

کارگاه سازندگی در گرمسار

رضا خانی، فرماندار شهرستان گرمسار هم در این نشست اظهار کرد: امروز به برکت سفر آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور به استان سمنان و سفرهای شهرستانی استاندار سمنان، شهرستان گرمسار به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات در حوزه‌های عمرانی، راه‌سازی و آب از جمله این موارد است، عنوان کرد: در خصوص مشکل آب منطقه جلساتی برگزار شده و پیگیری‌ها توسط استاندار سمنان با وزیر نیرو در حال انجام است.

فرماندار گرمسار گفت: مباحث مرتبط با طرح هادی، احداث پل، آنتن‌دهی تلفن همراه و لایروبی رودخانه از اهم مطالبات و مشکلات روستای کردوان است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.