دفاع مقدس نجات دهنده جامعه است

دفاع مقدس معجزه انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدحسن سلامی بعدازظهر شنبه در بیستمین دوره نشست تخصصی-آموزشی خاطره نگاری دفاع مقدس با موضوع دایره‌های مستندسازی در دفاع مقدس (زندگی‌نامه نویسی) با تسلیت ایام اسارت آل الله (ع) و بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن و بیان اینکه ریشه و مبدأ انقلاب اسلامی در قیام عاشورا نهفته است، اظهار داشت: نهضت اسلامی ما همان ادامه نهضت حضرت سید الشهدا (ع) است.

وی از انقلاب اسلامی به عنوان معجزه اسلام در قرن حاضر یاد کرد و افزود: دفاع مقدس ما معجزه انقلاب اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: از آنجایی‌که همه ارزش‌های انقلاب اسلامی ما در دفاع مقدس تثبیت شد، دفاع مقدس به گنجینه بزرگ تاریخی تبدیل شد که می‌تواند تاریخ این کشور و انقلاب اسلامی را تا قرن‌ها تغذیه کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، روحیه ایثار و فداکاری، مجاهدت مخلصانه برای اسلام و انقلاب، معنویت، روحیه حماسی، کار انقلابی و جهادی، پیروی محض از امام و ولایت، وحدت و همبستگی آحاد مردم، نیروهای مسلح و مسئولین، در وسط میدان‌های مجاهدت قرار داشتن مردم و جوانان را رمز پیروزی ما در همه دوران‌های انقلاب اسلامی برشمرد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس لایه‌های مختلفی داشت که حماسه‎‌های خط مقدم جبهه‌ها تا هر شهر و محله و مسجد و روستاها لایه‌های مختلف دفاع مقدس محسوب می‌شوند، گفت: پرداختن به این لایه‌های مختلف ابعاد مختلف دفاع مقدس را بیشتر و عمیق‌تر برای مردم و جوانان ما روشن می‌سازد.

سرهنگ پاسدار سلامی» با بیان اینکه مردم ما حقیقتاً ایثار مال و جان به تمام معنا را در دوران دفاع مقدس داشتند، خاطرنشان کرد: هر محله ما یک ستاد پشتیبانی جنگ بود؛ هر مسجد ما پایگاه اعزام به جبهه و پشتیبانی از جنگ بود؛ اگر عمیق و کامل به ابعاد دفاع مقدس بپردازیم روحیه مجاهدت را در جامعه تقویت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس سرشار از خاطرات بود که امروز نجات دهنده جوانان ماست و رسالت نویسندگان به عنوان مجاهدان عرصه قلم دفاع مقدس در این مقطع حساس سرنوشت ساز خواهد بود.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.