افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۸ طرح راهداری چهارمحال و بختیاری در هفته دولت

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۸ طرح راهداری چهارمحال و بختیاری در هفته دولت

روح‌الله غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: به مناسبت هفته دولت ۳۵ طرح در استان توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره‌برداری و افتتاح می‌شود که ۱۵ مورد آن ملی و ۱۹ طرح استانی است.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها ۲۵۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و با این عملیات برای ۴۵۳ نفر در سطح استان اشتغال‌زایی می‌شود.

غلامی اظهار داشت: لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی شهرستان‌ها به طول ۸۰ کیلومتر، بهسازی و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز در محورهای سه‌راهی امام‌قیس و گردنه کت به طول ۲.۴ کیلومتر، تکمیل و آسفالت محور سامان و طلینه ـ ده زیر به طول ۵.۳ کیلومتر، بهسازی و تکمیل آنتنی‌های فلارد به طول ۵.۱ کیلومتر و تکمیل ابنیه فنی محور بیراهگان ۵.۳ کیلومتر از جمله پروژه‌های تکمیل‌شده هستند.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی رمپ ورود و خروج مجتمع خدماتی رفاهی محور سفیددشت- زرین‌شهر، رمپ ورود و خروج بروجن – نقنه، احداث ساختمان اداری بازفت و خرید ساختمان اداری مرکزی نیز به پایان رسیده است و در هفته دولت بهره‌برداری می‌شوند.

غلامی بیان داشت: در این هفته ۲۳ پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود که ۲۰ پروژه از این تعداد ملی بوده و بیشترین آن‌ها در شهرستان‌های شهرکرد، کیار و کوهرنگ واقع شده است.

وی بیان کرد: این عملیات میزان ۱۲۱ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد و برای ۷۰ نفر در سطح استان اشتغال‌زایی می‌کند.
مدیرکل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: ایمن‌سازی و اصلاح نقطه پرتصادف پیچ هارونی، ایمن‌سازی و اصلاح نقطه پرتصادف محور لردگان-منجر مویی- چنارمحمودی (پیچ چله‌گاه) پل دشتی – هوره از جمله این طرح‌هاست.

وی پروژه‌های روکش آسفالت و روکش حفاظتی در محورهای فارسان- چلگرد، سورشجان- سودجان، شهرکرد-سورشجان، شهرکرد- بروجن- لردگان و سفیددشت، قلعه – ممکا، چویلان – لشتر، شلمزار- دستنا، شهرکرد- فارسان- چلگرد (حدفاصل سه‌راهی نصیرآباد- سه‌راهی امیرآباد) سه‌راهی ارمند- جوزستان، وردنجان، بارده، کرسنک به ورعبدالله را نیز از طرح‌های کلنگ‌زنی معرفی کرد.

غلامی در پایان به کلنگ‌زنی ساختمان اداری مرکزی سازمان و ساختمان اداری لردگان اشاره کرد و افزود: تکمیل ابنیه فنی در محورهای حسین آباد – نازی – میان‌دوهان و تبرک – تلخدان، کلنگ‌زنی راهدارخانه گوشنگلی، سوله شن و نمک اردل، شلمزار و فارسان و دیوار محوطه اداره مرکزی شلمزار نیز در هفته دولت انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین ۶ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و تجهیزات شامل گریدر، لودر، شن و نمک‌پاش، فلاسک لکه‌گیری آسفالت و آمیکو نیز با اعتباری به ارزش ۲۳ میلیارد تومان خریداری شد که این مبلغ از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.