فعالیت‌های قرآنی به افزایش نشاط معنوی جامعه می‌انجامد

 فعالیت‌های قرآنی به افزایش نشاط معنوی جامعه می‌انجامد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر شنبه آئین اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن استان مرکزی همراه با معرفی نفرات برتر با حضور استاندار مرکزی برگزار شد.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در این آئین اظهار داشت: قرآن کریم به عنوان راه روشن و متقن برای هدایت و سعادت و کامل‌ترین و جامع‌ترین راهنمای بشری، تأثیر به‌سزایی بر تمامی ابعاد زندگی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و معنوی انسان‌ها دارد.

وی افزود: پرداختن به فعالیت‌های قرآنی در قالب برگزاری این‌گونه مسابقات، علاوه بر افزایش شور و نشاط معنوی جامعه، فرصت بسیار مناسب و ارزنده‌ای را برای انس و الفت هر چه بیشتر جامعه با این کتاب الهی فراهم خواهد کرد.

استاندار مرکزی ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآن به عنوان جذاب‌ترین رویداد فرهنگی اتفاق مبارکی است که می‌تواند منجر به گسترش تعالیم قرآنی در جامعه شود و موج ارزشمندی از یک رویداد فرهنگی و قرآنی را در کشور فراهم کند.

وی خاطر نشان کرد: فعالیت‌های خوبی در راستای ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی انجام شده اما نیازمند آسیب‌شناسی در روش‌ها و شیوه‌های ترویج و دعوت به قرآن هستیم.

مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن استان مرکزی در دو بخش آقایان و بانوان با رقابت ۶۹ منتخب مرحله شهرستانی، در آستان مقدس امامزادگان عبدالله (ع) و آمنه خاتون (س) اراک برگزار شد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.