تکمیل جاده چریف تسریع می‌شود

تکمیل جاده چریف تسریع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح یکشنبه در بازدید از روند اجرای جاده چریف اظهار داشت: به منظور بهبود وضعیت راه‌های جنوب استان بوشهر پیگیری‌های بسیار زیادی صورت گرفته و تلاش می‌کنیم که سرعت پروژه‌ها افزایش یابد.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ساخت و تکمیل جاده چریف در شهرستان عسلویه یکی از موضوعات مهمی است که بارها از طریق مسئولان مختلف دنبال شده است.

وی ادامه داد: این پروژه را در نشست با وزیر نفت، وزیر راه و شهرسازی، مشاور وزیر نفت در مسئولیت‌های اجتماعی، دبیر شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر پیگیری کردیم.

احمدی خاطرنشان کرد: امروز در تماس با مدیرکل راهداری و مدیرعامل برق استان، تسریع در آسفالت بخش تعریضی که عملیات آن شروع شده است و همچنین جابجایی و نصب کامل تیرهای برق را تاکید کردیم.

وی تصریح کرد: تلاش داریم که این پروژه وعده داده شده به مردم عسلویه که با مطالبه مردم و مسئولان محلی و پیگیری‌های خود او شروع شده است در همین تابستان به پایان برسد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.