احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در زنجان

احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در زنجان

محمدرضا رحمان‌نیا در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت آب و هوای زنجان در ۲۴ ساعت آینده، گفت: در سطح استان زنجان، هشدار هواشناسی سطح نارنجی از روز شنبه ۲۸ مرداد تا اواخر وقت روز یکشنبه ۲۹ مرداد صادر شد.

وی ابراز کرد: این هشدار نارنجی حاکی از آن است که بارش‌های هم‌رفتی رگباری به صورت نقطه‌ای پیش‌بینی می‌شود که با رعد و برق و احتمال تگرگ و وزش موقت باد نسبتاً شدید همراه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: با توجه به نقطه‌ای بودن بارش‌های شدید، مسلماً این بارش‌ها را به صورت فراگیر و در تمام مناطق استان شاهد نخواهیم بود.

وی از احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها خبر داد و گفت: مردم باید از اتراق و عبور از کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات و چرای دام خودداری کنند.

رحمان‌نیا اعلام کرد: کیفیت هوا به طور کلی برای بیشتر افراد مناسب است، البته، گروه‌های حساس ممکن است بر اثر فعالیت بلند-مدت دچار نشانه‌های جزئی تا متوسط شوند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.