به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛
با توجه به تغییر پارامترهای فروش و خدمات پس از فروش، افزایش رقابت، تغییر ذائقه، سلیقه و خواسته مشتریان و همچنین ارائه خدمات بر اساس به روزترین متدها ، بسیاری از خودروسازان برای افزایش میزان رضایت مشتری برنامه های جدیدی را در دستور کار قرار داده اند.
در همین راستا کرمان موتور که با توجه به جایگاه ، ضریب نفوذ و طیف وسیع مشتریان یکی از بازیگران اصلی خودروسازان بخش به خصوصی به شمار می آید، نیز پروژه تطبیق و ارتقاء عاملیت ها با استانداردهای جدید را پس از مطالعه و بررسی نیاز ها و همچنین تامین الزامات مورد نیاز، تدوین و از چندی پیش آغاز کرد.
مطابق مفاد این پروژه عاملیت ها این کمپانی تغییرات و به روز رسانی در زمینه ای مختلف را آغاز کردند و به همین دلیل از این به بعد تمام نمایندگی های این شرکت خدمات مورد نیاز محصولات متنوع را تحت یک هویت بصری و لوگوی جدید انجام خواهند داد.
به بیان دیگر کرمان موتور با استفاده از لوگو یا هویت بصری جدیدی که سال گذشته همزمان با رونمایی از J7 معرفی کرد به مشتریان این اطمنیان خاطر می دهد که به تمام آنها علاوه براینکه جزء خانوده بزرگ این شرکت محسوب می شوند ،با دیدگاه یکسان نگاه خواهد کرد و خدمات یکسانی نیز به آن ها ارائه خواهد شد. از این رو دیگر مهم نیست که مشتری با چه محصولی وارد نمایندگی می شود زیرا در هر شرایطی خدمات مورد نیاز به نحو احسن به شخص ارائه می شود.
نمایندگی (۱۷۱۵-زارعی) به عنوان اولین و بزرگترین نمایندگی و اداره تحویل کرمان موتور با همین دیدگاه یعنی تطبیق و تجهیز افتتاح شد.
طبق این استانداردها به نظر می رسد که تغییر رنگ و نزدیک بودن آن به لوگو کرمان موتور ، یکی از المان های جدید مد نظر باشد. در همین حال استفاده از حصیر خرما در ترکیب بندی رنگ ها علاوه بر تلفیق المان های سنتی و مدرن ، مهد این شرکت و پایبندی به اصول فرهنگی کشور را نیز یادآوری می کند.
به روز رسانی لوازم و آموزش نیروی کار تخصصی طبق استانداردهای جدید :
آموزش کامل و حضور نیروهای حرفه ای بخش دیگری از استانداردهای جدید این شرکت به شمار می آید که در نحوه چیدمان ، برخورد ، پیگیری و راهنمایی و همراهی پرسنل نمایندگی ۱۵۱۷ می توان آن را دید. از این پس مشتریان می توانند تمام مراحل تعمیر از ابتدا تا انتهای آن را از نزدیک مشاهده کنند که به دنبال این قضیه، شفافیت و ارتباط بیشتری میان نمایندگی ها و مشتریان ایجاد خواهد شد.
در این شرایط به نظر می رسد پروژه عظیم تطبیق و تجهیز نمایندگی های کرمان موتور بر اساس استانداردهای جدید، بخشی از برنامه اصلی این شرکت در مسیر تبدیل شدن به یکی ارزشمندترین خودروسازان خاورمیانه باشد. در همین حال قرار است که تا پایان سال ، سایر نمایندگی های کرمان موتور بر اساس استانداردهای جدید و با یک لوگوی واحد به فعالیت و خدمات رسانی بپردازند.
منبع: جوانخودرو