آزادگان شهرستان نکا تجلیل شدند

آزادگان شهرستان نکا تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، الیاس جمشیدی صبح امروز در آیین تجلیل از آزادگان روستاهای اومال و بریجان نکا در مسجد جامع بریجان اظهار کرد: آزادگان گنجینه‌های نظام هستند که اسرار فراوانی از دوران استقامت خود در زندان‌های مخوف عراق دارند و باید در بازخوانی خاطرات آنان دقت شود.

وی افزود: امروز قدرت و ابهت و اقتدار ما به پشتوانه شهدا، جانبازان و آزادگان و رزمندگانی است که در طول ۸ سال دفاع مقدس جانانه ایستادند و باید قدردان این مقاومت و نجات میهن باشیم.

بخشدار مرکزی نکا با بیان اینکه باید در تجلیل از آزادگان به عنوان قهرمانان ملی تلاش بیشتری انجام شود، خاطرنشان کرد: آزادگان اسوه ایثار و گذشت و مقاومت‌اند و فرهنگ این ایستادگی بابد به نسل جدید منتقل شود.

جمشیدی یادآور شد: آزادگان با تاسی از مکتب عاشورا و اسرای کربلا در طول مدت اسارت خود ایستادگی و مقاومت کردند و با سرافرازی و پیروزمندانه به میهن اسلامی برگشتند.

وی گفت: در شرایط فعلی جامعه و با توجه به برنامه‌های ضدفرهنگی دشمن که هویت اسلامی و دینی ما را نشانه رفته است، باید با اتحاد و برادری، بزرگداشت ارزش‌ها و تلاش برای پاسداشت آن برای اقتدار بیشتر ایران اسلامی و آرمانهای نظام تلاش کنیم.

به گزارش فارس، این مراسم به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز با حضور الیاس جمشیدی کوهساری بخشدار مرکزی نکا، دهیار و اعضای شورای بریجان، سیدمسعود اکبری بریجانی عضو شورای اسلامی شهر نکا، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و اهالی روستا و بسیجیان در مسجد جامع روستای بریجان برگزار شد.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/غ

منبع: فارس