آموزش محوری‌ترین اصل در ارتقای خدمات گردشگری است

آموزش محوری‌ترین اصل در ارتقای خدمات گردشگری است

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مهدی قاسمی در حاشیه برگزاری آزمون جامع گردشگری در اردبیل گفت: با توجه به میزبانی اردبیل از رویداد 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو، ارتقای خدمات فنی در حوزه گردشگری یکی از برنامه‌های اولویت‌دار معاونت گردشگری در استان اردبیل است.

مشاور اجرایی معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی افزود: برگزاری این رویداد مهم موجب معرفی بیش از پیش اردبیل در سطح بین‌المللی شد و این امر اشتیاق به سفر به استان اردبیل را به ویژه برای گردشگران خارجی بیشتر کرده است بنابراین خدمات گردشگری در این استان باید در سطح استانداردهای بین‌المللی ارتقا یابد.

وی تاکید کرد: آموزش محوری‌ترین اصل در ارتقا خدمات گردشگری است و معاونت گردشگری حمایت‌های لازم را از برگزاری دوره‌های آموزشی گردشگری در استان‌ها انجام می‌دهد. حضور 187 نفر در آزمون جامع گردشگری در استان اردبیل نشان دهنده علاقه‌مندی فعالان حوزه گردشگری برای کسب مهارت است و می‌تواند ظرفیت مناسبی به حوزه تخصصی گردشگری این استان اضافه کند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.