۴۰۰۰نفر از همسران پیشکسوتان دفاع مقدس استان تجلیل می شوند

۴۰۰۰نفر از همسران پیشکسوتان دفاع مقدس استان تجلیل می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، جواد هاشمی‌مهر ظهر یکشنبه در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد، ۶۵۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شوند.

وی بیان داشت: ادارات، نهادها و سازمان‌ها در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس به‌ویژه همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت با محوریت تجلیل از زنان پیشکسوت و همسران پیشکسوتان دوران دفاع مقدس همکاری لازم را داشته باشند.

هاشمی مهر تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد ۴۰ هزار رزمنده به جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس فرستاد و با یکهزار و ۸۰۰ شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۱۷ آزاده دین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کرد.

وی افزود: باید دلاورمردی‌های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس به درستی به رشته تحریر درآید و جهاد تبیین بهترین عرصه برای معرفی این رشادت‌ها به نسل امروز است.

هاشمی مهر با بیان اینکه امنیت و قدرت امروز ایران اسلامی، دستاورد پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است، گفت: ما وظیفه داریم از آن همه ایثار و ازخودگذشتگی به طور شایسته تجلیل کنیم و عزت امروز ما مدیون رزمندگان و ایثارگرانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند و برای دفاع از خاک میهن جانفشانی کردند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.