تسلیت کارگردان فیلم اسفند برای مادر شهید هاشمی

تسلیت کارگردان فیلم اسفند برای مادر شهید هاشمی

به گزارش باشگاه توانا، دانش اقباشاوی، نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی اسفند (زندگی شهید علی هاشمی) در پیامی درگذشت حاجیه خانم اهوازیان مادر شهید علی هاشمی را تسلیت گفت.

متن پیام دانش اقباشاوی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌المنتصر

به واسطه‌های خانوادگی، از دوران کودکی‌ام، شهید مظلوم علی هاشمی و برخی از یارانش را می‌شناختم اما بختِ آشنایی با خانواده نجیب و مهربانش، اوایل سال پیش بدست آمد. شاید عنایتی شد که توانستم محضر مادرِ مشقت دیده‌ و مقاوم شهید علی هاشمی، حاجیه خانم اهوازیان را نیز درک کنم.

از علاقه‌ی فطری و خاص بین شهید بزرگوار و مادرش مطلع بودم اما وقتی حاج خانم بی‌واسطه و با زبان عربی به من که عرب زبانم از علی گفت، عمیقا درک کردم که چگونه از دامان چنین شیرزن مهربانی، شیرمردی نجیب چون علی هاشمی تربیت شده است.

او می‌گفت: «چشمانم برای علی کور شوند که از کودکی تا شهادتش فکری جز محبت به مردم نداشت و اندک پول‌های تو جیبی‌اش را پس‌انداز می‌کرد و تحویلم می‌داد که برای همسایه‌های فقیر صبحانه بخرم.»
به‌هر روی می‌دانم که هیچ فرزندی جز یک مادر ندارد، هیچ ایثاری را جز فرزندان مادران انجام نمی‌دهند و هیچ سرزمینی جز با ایثار پاسداری نمی‌شود.

اگر علی هاشمی سردار هور بود به راستی که مادر مکرمه‌اش را می توان «مادر هور » نامید.اکنون پس از سال‌ها فراق، مادر هور دوباره سردار هور را در آغوش می‌کشد.

از طرف گروه فیلم سینمایی « اسفند » ضایعه فقدان جبران ناپذیر این مادر بزرگوار و وارسته را به خانواده یاران و دوستداران فرهنگ ایثار و مهربانی تسلیت عرض می‌کنم.
پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.