بانک‌ها نقش مهمی در تولید مسکن و اجرای طرح نهضت ملی مسکن دارند

بانک‌ها نقش مهمی در تولید مسکن و اجرای طرح نهضت ملی مسکن دارند

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هفتگی بررسی وضعیت طرح نهضت ملی مسکن با حضور روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن، رامین الماسی سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، معاونان و مدیران کل ستادی و مدیران عامل شرکت‌های تابعه با محوریت بررسی و ارائه گزارشی از پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن، روند واگذاری زمین و ساخت مسکن در جوانی جمعیت، وضعیت انعقاد قرارداد مشارکت مدنی پروژه‌های نهضت ملی مسکن با بانک‌های عامل و بررسی موانع و مشکلات پرداخت تسهیلات مسکن بعد از ظهر یکشنبه برگزار شد.

رامین الماسی سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد, اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در حوزه مسکن باید مدنظر قرار داد ایجاد تعادل پویا بین عرضه و تقاضای است که یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در بازار مسکن می‌باشد.

وی با تأکید بر اینکه نگاه ما به این طرح حل مشکل مسکن در کشور است، افزود: تمامی شهرستان‌ها در این مسیر به صورت پیوسته اطلاعات خود را در زمینه واگذاری و تعیین تکلیف متقاضیان به روز رسانی کرده و این عملیات را سرعت ببخشند تا طبق برنامه ریزی مقرر بتوانیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه ادامه داد: با هم‌افزایی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی این روند رو به رشد ادامه خواهد داشت و امیدواریم استان کرمانشاه جزو استان‌های برتر در حوزه تولید مسکن بشود.

وی با اشاره به‌اینکه در سال جاری طرح نهضت ملی مسکن در استان شتاب گرفته، خاطرنشان کرد: این امر نشانگر اهتمام و هم‌افزایی بین مدیران کل و تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیربط در استان در راستای خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.