تیم ملی والیبال قطر با استراحت کافی در مرحله بعد حاضر می‌شود

تیم ملی والیبال قطر با استراحت کافی در مرحله بعد حاضر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کامیلو آن درس سوتو سرمربی تیم ملی والیبال قطر عصر یکشنبه پس از برد دوم تیمش و صعود به مرحله بعدی در گفتگو با خبرنگاران گفت: برای حضور تیم افغانستان در این مسابقات خوشحالیم و احترام زیادی برای آن‌ها قائل هستیم.

وی با بیان اینکه تیم افغانستان بعد از مدت‌ها در چنین مسابقاتی حضور یافته و در ست اول عملکرد درخشانی داشت، اضافه کرد: از ست دوم ریتم دیدار را به دست گرفتیم و با اختلاف پیروز شدیم.

آن درس سوتو در خصوص مدعی نامیدن تیم قطر گفت: فعلاً امتیاز به امتیاز، ست به ست و بازی به بازی پیش می‌رویم و برای ما همه مسابقات اهمیت دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال قطر گفت: استراحت دو روزه برای قطر فرصت مناسبی برای آمادگی جهت حضور در مرحله بعدی است.

محمد سوباوون وردآک کاپیتان تیم ملی والیبال قطر هم بعد از برد تیمش مقابل افغانستان گفت: بازی خوبی مقابل حریف سرسخت مان افغانستان داشتیم اما با حفظ سطح همیشگی خود به پیروزی دست یافتیم.

کاپیتان قطر با اشاره به جو فوق‌العاده تماشاگران ارومیه‌ای گفت: اگر تیمی شرایط خوبی نداشته باشد، در چنین شرایطی محکوم به برد هستند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.