آرد مورد نیاز مسیر های تردد زوار باید تأمین شود.

آرد مورد نیاز مسیر های تردد زوار باید تأمین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام، امروز در نشست بررسی و تأمین آرد مورد نیاز اربعین گفت: با توجه به آغاز تردد زائران اربعین حسینی به استان ایلام ضروری است نانوایی‌های مسیر تردد زوار شناسایی و آرد سهمیه اربعین تأمین و در اختیار آنان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه، فهرست میزان آرد توزیعی و تخصصی باید در اختیار معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قرار بگیرد، افزود: فعالیت نانوایی‌ های واقع در شهرستان مهران باید به صورت دو شیفت و تا ساعت ۲۴ شب باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ادامه داد: همچنین یکی از مهم ترین برنامه ریزی های صورت گرفته این است که نباید در زمینه تأمین نان برای زوار و مردم در شهر مهران مشکلی وجود داشته باشد.

عباسی با تاکید بر اینکه، با همکاری فرمانداری ها و دستگاه‌ های نظارتی باید سهمیه آرد اختصاص یافته به نانوایی‌ ها به درستی نظارت و بازرسی شود و از انحراف آن جلوگیری به عمل آید، تصریح کرد: جهاد کشاورزی باید نسبت به تأمین گوشت و مرغ، روغن و برنج موکب‌ها اقدام و به صورت مرحله‌ای میزان مورد نیاز را تخصیص دهد.

پایان پیام /

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.