پوچتینو: شایسته نتیجه بهتری بودیم؛ عملکرد ما ارتباطی به فصل گذشته ندارد

چلسی دربی لندن را به وست‌هم واگذار کرد.

طرفداری | چلسی مقابل وست‌هم شکستی تلخی را تجربه کرد؛ شکستی که خاطرات فصل آشفته گذشته را بار دیگر برای آبی‌ها یادآور شد. با این حال، مائوریسیو پوچتینو معتقد است شاگردانش حداقل در نیمه اول نمایش خوبی داشتند و می‌توانستند نتیجه بهتری را کسب کنند. صحبت‌های پوچتینو را با هم می‌خوانیم:

در مورد بازی:

باور ندارم که می‌توانیم شکست امروز را به ذهنیت مرتبط دهیم. در فوتبال باید بپذیریم که چنین موقعیت‌هایی پیش می‌آیند. نیمه اول واقعا خوب بود؛ در مورد گل اول، من و بازیکنان از نحوه دریافت آن ناامید هستیم. می‌دانستیم که وست‌هم چه‌قدر روی ضربات شروع مجدد خطرناک است.

اولین بازی مویسس کایسدو:

تصمیم ما برای بازی کایسدو در 30 دقیقه پایانی به خاطر آمادگی او بود. عملکرد خوبی داشت و نکات مثبتی را ارائه کرد؛ نمی‌توانید بگویید چنین چیزی کاملا اشتباه است. کایسدو برای پنالتی مثل ما ناامید است. شایسته نتیجه بهتری بودیم.

تیم جوان چلسی:

اگر پنالتی را تبدیل به گل می‌کردیم با نتیجه 2-1 راهی رختنکن می‌شدیم. در آن موقع، در مورد بازی و شرایط متفاوت صحبت می‌کردیم.

عدم تطابق کیفیت دو نیمه چلسی در این بازی:

در نیمه اول، به خاطر ابتدای بازی مایوس بودیم. با وجود آگاهی، چند موقعیت را متحمل شدیم. در ادامه مودریک به جای چوکووئمکا به بازی آمد؛ دریافت گل دوم به وست‌هم کمک کرد که به کسب پیروزی باور داشته باشند.

مشکلات گلزنی:

تیمی جدید با بازیکنانی جدید است. بازیکنانی مثل نیکولاس جکسون گل‌های زیادی خواهند زد چون کیفیت شگفت‌انگیزی دارند. باور ندارم مشکلات ما به خاطر اتفاقات فصل گذشته است.

در مورد مصدومیت چوکووئمکا:

پس از ارزیابی پزشکان، فردا متوجه وضعیت او خواهیم شد.

مشکلات روانی روی بازی چلسی اثر گذشته است؟

نه. من چنین چیزی را نمی‌بینم.

عملکرد استرلینگ:

هفته جاری در دفترم صحبت‌های زیادی انجام دادیم. فوق‌العاده بود و مطمئنم از این که پیروز نشدیم ناراحت است. با این حال، این عملکرد همان چیزی است که از بازیکنان انتظار داریم.

منبع: پارس فوتبال