بهره‌برداری از ۲ پروژه مصوبات سفر نایب رئیس مجلس به زنجان

بهره‌برداری از ۲ پروژه مصوبات سفر نایب رئیس مجلس به زنجان

بلال نظری، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با فارس با تشریح پروژه‌های مصوب سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به زنجان اظهار کرد: از این تعداد در هفته دولت راه روستایی زرنان در شهرستان زنجان به طول ۵.۵ کیلومتر و در سلطانیه محور «کاکاآباد» به طول ۱۲ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان زنجان افزود: در استان ۴ هزار و ۴۲ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که ۹۷۶ کیلومتر آن راه فرعی است و نگهداری از آن بر عهده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.
وی با بیان اینکه کل پروژه‌های باز در این حوزه ۶ مورد است که محور انجمن به «ارزه‌خوران» ۲۰ درصد، «دابانلو» به «بلاماجی» ۵۰ درصد، محور راه روستایی ابهر_دولت آباد، ۱۵ درصد و در شهرستان طارم سه راهی«آستاکول» به «قانقلی چایی» با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی از جمله این پروژه‌های در دست اجرا است.

نظری خاطرنشان کرد: پروژه محور «اغلبیگ» و «دایدار» در شهرستان ایجرود و محور «اردجین» به «سوکهریز» در شهرستان خرمدره از جمله پروژه‌هایی است که قرارداد آن منعقد شده و در مرحله شروع به کار قرار دارد.

گفتنی است، در جریان سفر سال گذشته علی نیک‌زاد، نایب رئیس مجلس به استان زنجان، مقرر شد در هر شهرستان، ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت (جمعاً ۸۰ کیلومتر) انجام شود.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.