جونتولی: امکان معاوضه لوکاکو و ولاهوویچ؟ به مهاجمان خودمان تکیه می کنیم

اخیرا مدیر ساسولو، جووانی کارنوالی در مصاحبه ای مدعی شد آنها با یوونتوس برای انتقال دومنیکو براردی توافق داشته اند اما بیانکونری و مدیر آنها کریستیانو جونتولی بدون توجه به مهلت پیشنهاد، ناپدید شده و به دنبال این انتقال نرفته اند. این در حالی است که براردی در بازی ساسولو نیز اصلا در لیست بازیکنان نبود و گفته می شود برای خروج فشار می آورد.

پیش از آغاز بازی اودینزه و یوونتوس، کریستیانو جونتولی در گفتگو با DAZN گفت:

ما در مورد نحوه عملکرد سایر باشگاه ها اظهارنظر نمی کنیم. ما فقط می گوییم هر روز در حال صحبت با مربی هستیم تا با توجه به اینکه فقط در یک تورنمنت بازی می کنیم، بهتر است بعضی از بازیکنان را قرض بدهیم تا زمان بیشتری برای بازی پیدا کنند. یوونتوس باید مراقب هر فرصتی باشد تا اگر با شرایط اقتصادی ما سازگار باشد، استفاده کنیم.

آیا این درست است که ساسولو به شما اعلام کرده تا تاریخ 17 آگوست می تواند براردی را بفروشد و بعد از آن نمی تواند؟

تکرار می کنم. من در مورد نحوه عملکرد دیگر باشگاه ها نظر نمی دهم.

مویزه کین در لیست نفرات یوونتوس برای سفر به اودینه حضور نداشت. یوونتوس به طور رسمی گفته بود به دلیل درد ساق پا، مویزه کین در لیست غائب بوده اما بعضی رسانه ها مدعی اند او در بازار برای فروش گذاشته شده یا حتی شاید به خاطر مشکلات انضباطی از لیست خط خورده است. جونتولی در این مورد گفت:

نه، کین بخشی از گروه 5 نفره مهاجمان ماست و از حضور او در تیم بسیار راضی و خوشحالیم.

گفته می شود فولام و سویا به مویزه کین علاقه دارند. از جونتولی سوال شد آیا معاوضه لوکاکو با ولاهوویچ هنوز امکان پذیر است؟

ما به مهاجمان خودمان تکیه می کنیم.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.