کیفیت دوربین سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 با آیفون 12 پرو اپل برابری می‌کند!

کارشناسان وبسایت DxOMark دوربین گوشی تاشو جدید سامسونگ موسوم به گلکسی زد فلیپ 5 را مورد ارزیابی قرار داده و نهایتا امتیاز 127 را برای آن در نظر گرفتند.

این امتیاز نشان‌دهنده عملکرد بسیار مطلوب دستگاه به‌طور عمومی و حتی بیش‌تر از آن برای یک دستگاه تاشو است. به‌عنوان مثال گلکسی زد فولد 4 در زمان ارزیابی، امتیاز 124 را کسب کرد؛ اما گوگل پیکسل فولد با کسب امتیاز 133 کماکان برتر از رقیب سامسونگی ظاهر می‌شود.

اما نکته مهم‌تر اینکه گلکسی زد فلیپ 4 طی سال گذشته امتیاز 112 را به خود اختصاص داد. این موضوع بدان معناست که سامسونگ پس از گذشت یک نسل، عملکرد دوربین گوشی تاشو صدفی‌شکل خود را به میزان قابل‌توجهی بهبود داده است.

بعلاوه عملکرد دوربین گلکسی زد فلیپ 5 با گوشی‌های وان‌پلاس 11، گوگل پیکسل 6 و آیفون‌ 12 پرو اپل قابل مقایسه است. بنابراین این گوشی تاشو اگر در میان برترین دستگاه‌های دوربین‌دار سال 2023 جای نداشته باشد؛ اما حقیقتا دارای سیستم دوربین در کلاس پرچمدار است. از طرفی باید محدودیت فضا در این گوشی تاشو را نیز مد نظر قرار داد.

این مطلب را نیز بخوانید: لیست قیمت گوشی‌‌های سامسونگ در بازار ایران این مطلب را نیز بخوانید: بهترین گوشی سامسونگ در رده‌های قیمتی مختلف

بر اساس اطلاعات اخیرا فاش شده، سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 احتمالا مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. بنابراین این دستگاه به لحاظ کیفیت تصویربرداری احتمالا یک پله فراتر از مدل نسل فعلی ظاهر خواهد شد.

نوشته کیفیت دوربین سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 با آیفون 12 پرو اپل برابری می‌کند! اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان