کشت محصولات آب‌دوست در دلفان به حداقل رسید

کشت محصولات آب‌دوست در دلفان به حداقل رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر قهرمانی در شورای اداری شهرستان دلفان، اظهار داشت: دست غیربومی‌ها از کشت محصولات آب‌دوست در شهرستان دلفان کوتاه شد.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه مماشاتی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز نخواهیم داشت، افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ما و گشت‌های مستمر اعضای شورای حفاظت از منابع آب و همچنین جلسات متعدد، تلاش‌های سال گذشته ما در خصوص جلوگیری از کشت محصولات آب‌دوست به ثمر نشست.

فرماندار دلفان، گفت: باتوجه‌به کشت بی‌رویه محصولات آب‌دوست توسط مردم در سالیان گذشته، اکنون لازم است دراین‌خصوص از آگاهی مردم این شهرستان غافل نشویم، عده‌ای از مردم به‌صورت خودجوش دست از این عمل برداشته تا همه با هم خدمتی ارزشمند داشته باشیم به نسل‌های آینده، محصولات آب‌دوست در سال جاری در این شهرستان به حداقل رسیده است.

قهرمانی، بیان داشت: هیچ‌گونه مماشاتی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز نخواهیم داشت، همه دستگاه‌های مربوطه موظف‌اند به این موضوع ورود کنند تا افراد خودخواه به حقوق دیگران تخطی نکنند، این ساخت‌وسازهای غیرمجاز علاوه بر حق مردم، بیت‌المال نیز به شمار می‌آید، دراین‌خصوص وظیفه ما حکم می‌کند نهایت تلاش خود را برای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز داشته باشیم.

وی عنوان کرد: باتوجه‌به اینکه به عرصه انتخابات نزدیک می‌شویم و این موضوع دارای اهمیت زیادی است، ما به‌عنوان عوامل اجرایی برگزاری انتخابات باید امانت‌دار مردم باشیم و قطعاً موضوع انتخابات باید در سلامت و امنیت کامل برگزار شود، زیرا وظیفه همه ما تشویق و ترغیب مردم جهت شرکت در انتخابات پرشور و سالم است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.