میزان مصرف سوخت گاز در نیروگاه برق نکا ۱۵۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا از افزایش ۱۵۰ درصدی میزان تخصیص و مصرف سوخت گاز در نیروگاه از ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

میزان مصرف سوخت گاز در نیروگاه برق نکا ۱۵۰ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج، نوراله ادبی فیروزجائی با بیان اینکه استفاده از سوخت گاز طبیعی خواست اصلی نیروگاه است، گفت: به‌دلیل مزیت‌های بالای سوخت گاز نسبت به سوخت مایع، پیگیری‌های زیادی از سوی نیروگاه جهت تخصیص سوخت گاز و حذف کامل سوخت مایع از چرخه مصرف این نیروگاه انجام شد.

وی افزود: از اواخر خرداد ماه تاکنون همه واحدهای نیروگاه نکا به‌طور کامل با سوخت گاز بهره‌برداری شدند و مصرف سوخت مایع صفر شده است.

ادبی فیروزجائی خاطرنشان کرد: میزان تخصیص و مصرف سوخت گاز در نیروگاه از ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۵۰درصد افزایش یافت و در این مدت، بیش از ۸۰درصد سوخت گاز در تولید انرژی کل به ثبت رسید.

منبع: موج

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.