۲۵پروژه منابع طبیعی وآبخیزداری گلستان در هفته دولت افتتاح می شود

۲۵پروژه منابع طبیعی وآبخیزداری گلستان در هفته دولت  افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سلامتی در جمع خبرنگاران استان از افتتاح و بهره برداری ۲۵ پروژه عمرانی در هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان ادامه داد: از این طرح‌های عمرانی ۱۲ هزار و ۸۵۲ خانوار بهره مند می‌شوند.

وی از اجرای ۵۳۰ هکتار طرح بوته کاری ۲ شهرستان گنبد کاووس و آق قلا خبر داد و گفت: همچنین ۵۲۷ پروژه رواناب در این دو شهرستان اجرا شده است.

وی از تولید ۲۸۷ هزار اصله نهال در نهالستان تاویر ظرف ۲ سال اخیر خبر داد و افزود: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار اصله نهال در نهالستان قرق و ۲۷۸ هزار اصله نهال در نهالستان سوسرا تولید می‌شود.

سلامتی توجه به حوزه آبخیزداری را برای استانی مانند گلستان دارای اهمیت دانست و افزود: احداث سازه‌های سنگ ملاتی کنترل رسوب حوزه آبخیز قرناوه و بند خاکی حوزه آبخیز لهندر شهرستان مراوه تپه از جمله اقدامات دولت است.

وی ضمن اشاره به احداث سازه سنگ و ملاتی و کنترل سیل و رسوب حوزه قورچای شهرستان رامیان، اضافه کرد: مشابه همین پروژه‌های آبخیزداری در ۷ شهرستان دیگر استان هم اجرا شده است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.