شرایط زیست محیطی 2 هزار اتوبوس کارکرده وارداتی اعلام شد + سند

شرایط زیست محیطی 2 هزار اتوبوس کارکرده وارداتی اعلام شد + سند

اکوایران: سازمان توسعه تجارت ایران، شرایط زیست محیطی 2 هزار اتوبوس کارکرده وارداتی که برای اربعین وارد خواهند شد را به گمرک اعلام کرد.

شرایط زیست محیطی 2 هزار اتوبوس کارکرده وارداتی اعلام شد + سند

به گزارش اکوایران، نرگس باقری زمردی مدیرکل دفتر واردات و صادرات سازمان توسعه تجارت با ارسال نامه‌ای به گمرک ایران، شرایط زیست محیطی ورود 2 هزار خودرو کارکرده برای اربعین را اعلام کرد.

در نامه زمردی با اشاره به واردات و ترخیص دو هزار دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال، آمده است: استانداردهای محیط زیستی برای 2000 دستگاه اتوبوس‌های برون شهری با عمر کمتر از پنج سال به ترتیب یورو٦ ، EEV ، یورو ٥ به همراه فیلتر جاذب ذرات (نصب OEM) است.

این نامه می‌افزاید: طبق اعلام سازمان محیط زیست نیازی به تایید شرایط محیط زیستی و فنی فوق الذکر در فرایند ثبت سفارش نبوده و مجوز سازمان مذکور باید در زمان ترخیص اتوبوس‌های فوق الذکر اخذ شود.

واردات 2 هزار خودرو کارکرده

منبع: اکوایران

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.