۶۴ طرح بخش کشاورزی خوزستان در هفته دولت افتتاح می‌شوند

۶۴ طرح بخش کشاورزی خوزستان در هفته دولت افتتاح می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحم کریمی ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای افزود: در همین راستا ۳۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۸۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی است.

وی ادامه: پروژه‌های مذکور در زمینه تجهیز، نوسازی و زهکشی اراضی، بهسازی کانال‌های آب کشاورزی، انتقال آب با لوله، بسته بندی سبزی و صیفی‌جات، خوراک آماده آبزیان، دام و طیور، بسته بندی عسل، گلخانه و شهرک‌های کشاورزی، توسعه و نوسازی باغات، پرواربندی گوسفند و گوساله، مرغداری گوشتی و مرغ تخم‌گذار، گاو شیری و گوسفند مولد هستند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی اضافه کرد: ۳۱ طرح سرمایه گذاری از محل تبصره ۱۸ در این هفته افتتاح یا به بهره برداری می‌رسد که اعتبار این طرح‌ها ۱۶۱ میلیارد تومان است.

کریمی تصریح کرد: این تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی با تلفیق با منابع داخلی بانک و اعتبارات تبصره ۱۸ ملی در سال ۱۴۰۰ پرداخت شده که در سال ۱۴۰۱ به اجرا درآمده و در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها برای یک هزار و ۴۱۹ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.