گوشی آنر پلی 40S با تراشه اسنپدراگون 480 پلاس در بازار چین عرضه شد

آنر در ماه مه گوشی ارزان‌قیمت Play 40 5G را در بازار چین معرفی کرد و با رونمایی از آنر پلی 40C طی ماه جولای این خانواده را گسترش داد. اکنون آنر از عضو جدید این سری با نام آنر پلی 40S رونمایی کرده است. دستگاه جدید مجهز به باتری بزرگ و تراشه اسنپدراگون 480 پلاس ساخت کوالکام است.

طول، عرض و ضخامت بدنه این گوشی هوشمند به‌ترتیب برابر با 163.32، 75.07 و 8.35 میلی‌متر است. وزن دستگاه با احتساب باتری تقریبا برابر با 188 گرم بوده و نمایشگر 6.56 اینچی گوشی از فناوری TFT LCD بهره می‌گیرد. این نمایشگر دارای رزولوشن 1612×720 پیکسل بوده و به منظور ارائه تصاویری روان‌تر از نرخ نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند.

توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه اسنپدراگون 480 پلاس به‌همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. دوربین اصلی روی پنل پشتی دستگاه دارای سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 بوده و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انرژی مورد نیاز آنر پلی 40S از طریق باتری 5200 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. این گوشی از امکانات ارتباطی متنوع شبکه شامل اتصال 4G، 5G و 3G بسته به اپراتور ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی، وای‌فای، بلوتوث 5.1 و GPS برخوردار است.

حسگرهای به‌کارگیری شده در این محصول شامل سنسور جاذبه، قطب‌نما، سنسور نور محیط و سنسور نور مجاورت جهت ارتقاء عملکرد است. بعلاوه کاربران به افکت‌های صوتی HONOR Histen، پورت Type-C، پشتیبانی از USB 2.0 و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون دسترسی دارند.

از جنبه قیمت‌گذاری نیز این گوشی هوشمند با برچسب قیمتی 999 یوان (137 دلار) در بازار چین عرضه شده و با 2 مدل رنگی مختلف شامل مشکی (Midnight Black) و سبز (Green) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

نوشته گوشی آنر پلی 40S با تراشه اسنپدراگون 480 پلاس در بازار چین عرضه شد اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.