کسب رتبه اول انجمن های اولیا و مربیان زبرخان در استان خراسان رضوی

کسب رتبه اول انجمن های اولیا و مربیان زبرخان در استان خراسان رضوی

سید عبدالله حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: رتبه‌بندی براساس ارزیابی فعالیت های ادارات در هفته پیوند اولیا و مربیان و ارزشیابی توسط اداره کل آموزش و پرورش انجام شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش زبرخان افزود: همچنین برگزاری ۴۷ دوره آموزش خانواده به میزان بیش ازیک میلیون نفرساعت توسط انجمن های اولیا و مربیان مدارس زبرخان کسب شده است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح پیوند شایسته (پیوند مدرسه با مسجد) از جمله فعالیت‌های انجمن اولیا و مربیان است که با اجرای این طرح در زبرخان و برگزاری مراسمات در اماکن متبرکه و مساجد ارتباط شایسته دانش‌آموزان با مساجد شکل گرفت.

حسینی بیان کرد: برگزاری جلسات تجمیعی اولیا دانش آموزان در شهرهای خرو، قدمگاه، درود و اسحاق آباد از جمله اقدامات انجمن های اولیا و مربیان مدارس زبرخان بود که با استقبال اولیا همراه بود.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.