علت قهرمانی‌های اسپانیا در جام جهانی؟ بدون شک بارسلونا+عکس

علت قهرمانی‌های اسپانیا در جام جهانی؟ بدون شک بارسلونا+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته در چارچوب بازی پایانی جام جهانی فوتبال زنان، تیم ملی فوتبال اسپانیا مقابل انگلیس، قهرمان یورو به برتری یک بر صفر رسید و توانست برای اولین بار فاتح دنیا شود.

نکته جالب در قهرمانی اسپانیا حضور 7 بازیکن بارسا در ترکیب ثابت ماتادورها در بازی فینال بود. اتفاقی که در سال 2010 و در جام جهانی آفریقای جنوبی برای تیم ملی مردان اسپانیا رخ داد.

در بازی فینال جام جهانی 2010 نیز، اسپانیا با حضور 7 بازیکن بارسا به مصاف هلند رفت و اینیستا گل برتری و قهرمانی ماتادورها برای اولین بار در جام جهانی را به ثمر رساند.

در تیم ملی زنان اسپانیا، کاتا کول، اونا بتل، ایرین پاردس، لایا کودینا، سالما پارالوئلو، ماریونا کالدنتی و ایتانا بونماتی در تیم بارسلونا توپ می‌زنند و چند ماه پیش نیز نقشی بزرگ در قهرمانی آبی‌اناری‌ها در لیگ قهرمانان اروپا داشتند.

ایتانا بونماتی، ستاره اسپانیا و بارسلونا که از او به عنوان الکسیا پوتیاس جدید نام می‌برند، بهترین بازیکن جام جهانی شد.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.