استفانو پیولی: هرگز به کیفیت پولشیچ شک نداشتم؛ جای زلاتان در رختکن خالی است

میلان موفق شد در هفته ابتدایی رقابت های سری آ ایتالیا در یک بازی خارج از خانه، بولونیا را 2-0 با گل های اولیویه ژیرو و کریستین پولیشیچ شکست دهد.

به نظر می رسد میلان با خریدهای جدید کمتر به رافائل لیائو وابسته خواهد بود و این نکته مثبتی است. استفانو پیولی در این مورد گفت:

فکر می کنم هر چه بیشتر توپ را به بازیکنان باکیفیت بدهید، شانس شما برای گلزنی بیشتر می شود. فرقی ندارد رافائل لیائو باشد یا کس دیگر. باید بیشتر کار کنیم و تعادل بهتری داشته باشیم اما کسانی که به ما پیوسته اند قطعا می دانند چگونه فوتبال بازی کنند و این جای خوبی برای شروع است. ما فقط 4 بازی دوستانه داشتیم و این اولین بازی فصل بود. بنابراین کارهایی باید انجام شود اما در مسیر درستی هستیم.

پولشیچ در این بازی گل زیبایی به ثمر رساند و روی گل اول هم موثر بود. دیگر خرید جدید میلان یعنی تیجانی سیندرز هم نمایشی عالی داشت و در دفاع، هافبک و حتی خط حمله حاضر بود:

راضی هستم زیرا از مدیران درخواست بازیکنانی با خصوصیاتی خاص داشتم و کاری به نام ها نداشتم و آنها این بازیکنان را خریدند. بازیکنان قدیمی تر به تازه واردها کمک می کنند تا زودتر وفق پیدا کنند و بازیکنان جدید در حال عادت کردن با سبک فوتبال ما هستند. همیشه از استعداد پولشیچ مطمئن بودم. هرگز شکی نداشته ام. در تماس تلفنی قبل از امضای قرارداد هم گفتم می دانم قرار است کیفیت بالایی به تیم وارد کند. همچنین او می تواند در چند پست بازی کند؛ مثلا جای لیائو را پر کند یا اگر لازم باشد پشت مهاجمان کار کند.

با وجود چهره های جدید، این ژیروی باتجربه بود که گل اول را زد و همچنان مهاجمی قابل اتکا نشان می دهد:

او یک الگو است. او در زمین و خارج از زمین یک رهبر است؛ همیشه نگرش درستی دارد و آماده است برای تیم تلاش کند. او در دوران بازی اش جام های زیادی گرفته و در میلان خوشحال است. درست است که دیگر آن قدر جوان نیست و بنابراین باید به فکر باشیم تا او بتواند استراحت کند. خیلی خوشحالم که مربی چنین انسان بزرگی هستم.

پیولی ادامه داد:

هر روز با لیائو صحبت می کنم تا او درک کند استعداد او فرازمینی است اما باید از آن برای کمک به تیم استفاده کند. اگر همه یاد بگیریم برای تیم فداکاری کنیم و بدون توپ کار کنیم، فکر می کنم کارهای بزرگی انجام می دهیم. رافا در حال درک این است و امروز به سختی کار کرد.

پیولی در مورد ماندن در زمین بین دو نیمه گفت:

غیرممکن بود در رختکن بتوانیم بمانیم. هوا در رختکن 60 درجه بود و ترجیح دادیم در زمین بمانیم.

پیولی همچنین در مورد جدایی زلاتان و جای خالی او در رختکن گفت:

جای او خالی است. این قطعی است اما او کارهای زیادی برای این تیم انجام داد. مهم ترین چیز این بود به ما کمک کرد در ذهنیت پیشرفت کنیم. غیبت او حس می شود اما بازیکنان به لطف او رشد کرده اند و طی 4 سال اخیر چیزهای زیادی یاد گرفته اند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.