عملکرد ضعیف علت تودیع فرماندار رامیان

عملکرد ضعیف علت تودیع فرماندار رامیان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر در جلسه شورای مدیران ستادی حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اظهار داشت : در دولت مردمی ارائه خدمت موثر و کارآمدی دولت و دستگاه‌های دولتی بسیار مهم است، از این رو ارزشیابی مدیران ستادی و اجرایی در همه سطوح بر اساس شاخص‌های تعیین شده به ‌صورت مستمر ادامه دارد.

وی افزود : در گلستان نیز از معاونین استاندار، مدیران ستادی استانداری تا فرمانداران و همه مدیران اجرایی بر اساس شاخص‌های متعدد از سوی وزارت کشور و همچنین دکتر زنگانه استاندار معزز، ارزیابی می‌شوند.

معاون استاندار بیان داشت : بر اساس این ارزشیابی چهار فرماندار علی‌رقم شخصیت حقوقی فرهیخته، متدین و قابل احترامی که داشتند، نتوانستند انتظارات و اهداف مدیریتی مد نظر دولت را تامین نمایند، فرماندار رامیان نیز چهارمین و آخرین فرمانداری بود که بر اساس این ارزشیابی تودیع شد.

مهاجر با تاکید بر ارتباط و هماهنگی مستمر با دستگاه‌های اجرایی گفت : عملکرد جزیره‌ای دستگاه‌ها مانع از تحقق کامل و صحیح برنامه‌ها و به ثمر رسیدن اقدامات می‌شود لذا ارتباط تنگاتنگ و مستمر در سایه رفاقت و صمیمیت بین مجموعه‌های ستادی و اجرایی می‌تواند این نقص را برطرف نماید.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.