راهبرد دشمنان ایجاد یأس است‌/ خستگی و ناامیدی ممنوع است

 راهبرد دشمنان ایجاد یأس است‌/ خستگی و ناامیدی ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه) در آستانه هفته دولت و در مراسم تجدید میثاق اعضای هیئت دولت با بنیانگذار انقلاب اسلامی طی سخنانی، گفت: این زیارت ما زیارت معمولی نیست، بلکه همراه با پیمان و میثاق با حضرت امام خمینی (ره) و آرمان‌های ایشان است.

وی افزود: حضرت امام (ره) عبد صالح خدا بود و اراده‌اش برای ایجاد تحول در جامعه و ایجاد عدالت اراده حسینی بود و از همان دودمان حسین بن علی (ع) بود که برای اصلاح در امور سیاسی آمده بود. امام خمینی (ره) آمده بود تا با اراده پولادین شرایط را متحول کند و هیچ مانعی را به رسمیت نمی‌شناخت و بر خلاف شرایط عادی توانست این تحول بزرگ را ایجاد کند.

رئیس جمهور ادامه داد: خیلی‌ها نمی‌خواستند این تحول شکل بگیرد، اما این مرد بزرگ با تأسی از امام حسین (ع) و با وجود دشمنی‌ها که همواره بوده است، به پیش رفت.

رئیسی تاکید کرد: سخن روز ما این است که خستگی و ناامیدی ممنوع است، چرا که کسی که امیدوار است می‌تواند مردم را امیدوار کند. راهبردی که امام و رهبری به ما آموخته‌اند این است که امیدوار باشیم و راهبرد دشمنان ایجاد یأس است‌. میثاق با امام این است که ما می‌توانیم بسیاری از گره‌های زندگی مردم را رفع کنیم.

در حال تکمیل

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.