ورود ویژه دادستان تویسرکان به پرونده بزرگترین محموله فاسدشدنی

ورود ویژه دادستان تویسرکان به پرونده  بزرگترین محموله فاسدشدنی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، به دنبال کشف ۸۸۰ کیلوگرم محموله پروتئینی فاسد در تویسرکان که بخشی از آن گوشت‌های تنظیم بازاری مربوط به دوران کرونا و شرایط سخت در سال ۱۳۹۹ بوده که به دست مردم نرسید، دادستان تویسرکان در این باره پیگیر مطالبات مردمی شد، چراکه تنها موضوع فساد آن مواد مطرح نیست و عدم توزیع دیگر کالاهای اساسی بین مردم در سال‌های گذشته و اختلال در شبکه کالاهای یارانه‌ای حتی در زمان حال و تخلف برخی مدیران نیز محتمل است.

در این باره دادستان تویسرکان با بیان اینکه این ماجرا را باید از ابعاد و زوایای مختلفی مورد بررسی قرار داد اظهار کرد: به مردم عزیز اطمینان می‌دهم با هر فرد یا اشخاص یا ارگانی که در این پرونده تخلف داشته‌اند قاطعانه برخورد خواهد شد.

مصطفی ربانی تاکید کرد: تحقیقات راجع به زوایای مختلف پرونده ادامه دارد و پس از حصول نتیجه کامل و شناسایی عوامل پشت پرده، اصل موضوع برای همشهریان نیز شفاف سازی و بازگو می‌شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.