سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیازمند نوسازی در جذب نخبگان و نیروی جوان است

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: افزایش تاب آوری اجتماعی، ارائه خدمات مطلوب و ایجاد رضایت مندی در بین مردم با هدف اعتلای انقلاب اسلامی و حاکمیت از سیاست های اصلی سازمان است.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیازمند نوسازی در جذب نخبگان و نیروی جوان است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، دوست محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در آیین تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید حراست سازمان مدیریت و برنامه استان، گفت: نظام تشکیلاتی حاکم بر سازمان های استان باعث ایجاد آسیب در شاکله این سازمان شده و این موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی یادآور شد: ادغام و سپس جداسازی سازمان برنامه بودجه از دولت اثرات و پیامدهای منفی درازمدتی را برجای گذاشت.

دوست محمدی توضیح داد: زمانی که سازمان برنامه و بودجه در دولت ادغام شد تشکیلات اداری و مالی و جذب نیروی انسانی در اختیار استانداری ها قرار گرفت و تمام سیاستگذاری ها در استانداری انجام می گرفت و بنابراین بسیاری از نیروهای توانمند این سازمان در آن مقطع جذب استانداری شدند و نخبگان زیادی هم رفتند و در برخی نیروهای باقیمانده بی انگیزگی ایجاد و جذب نیروی انسانی برای سازمان مدیریت و برنامه ریزی محدود شد.

وی تاکید کرد: اکنون هم روند جذب نیروی انسانی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی با سختی و موانعی همراه است و باید نوسازی در ساختار تشکیلاتی این سازمان رخ دهد و نیروهای جدید و جوان جذب شوند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یادآور شد: جذب نیروی انسانی اگر با انقطاع همراه باشد در یک مقطعی با ریزش قابل توجه نیروی انسانی مواجه خواهیم شد و برای جلوگیری از این روند باید از چند رویکرد ازجمله مجوز استخدامی، جذب نیروی های جوان و نخبگان در دستور کار سازمان قرار بگیرد.

منبع: موج