ثبت‌نام مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور لرستان آغاز شد

ثبت‌نام مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور لرستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عزت‌اله سپهوند عصر امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار کرد: فرایند ثبت نام بدون آزمون و با آزمون کارشناسی دانشگاه دولتی پیام نور از امروز ۳۱ مرداد از طریق سازمان سنجش برای پذیرش در مراکز ۹ گانه این دانشگاه در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، الشتر، دلفان، الیگودرز، دورود، ازنا، پلدختر و کوهدشت آغاز و تا ۴ شهریور ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: وجود بیش از ۱۲۰ رشته محل فعال در این ۹ مرکز واحد، امکان ورود به تحصیلات عالی بر اساس اصل بومی پذیری و تحقق عدالت آموزش عالی برای همه در دسترس داوطلبان بومی استان قرار داده است.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به تحصیل ۱۰ هزار دانشجو در این دانشگاه، افزود: حدود ۴ هزار نفر ظرفیت پذیرش جدید به این جمعیت دانشجویی اضافه خواهد شد.

سپهوند بیان داشت: مراکز مشاوره رایگان انتخاب رشته تحت نظارت دانشگاه پیام نور در همه مراکز واحدهای استان برای مراجعه کنندگان آماده ارائه خدمات هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.