محموله سوخت قاچاق در بندر گناوه کشف شد

محموله سوخت قاچاق در بندر گناوه کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ یدالله شرفی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق سوخت از جمله مهمترین مأموریت‌های مرزبانی است، گفت: طی یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی، مرزبانان موفق شدند با تشدید گشت‌های دریایی، یک فروند شناور باری حامل سوخت قاچاق شناسایی و توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: در بازرسی از شناور توقیفی، ۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش یک میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال کشف شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، افزود: متهم فاقد مجوز و خارج از لیست مجوز صید بود که به همراه سوخت مکشوفه تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: سود سرشار حاصل از فروش مواد سوختی قاچاق، افزایش تقاضا از سوی دلالان مواد سوختی در دریا، کاهش صید ناشی از کم شدن منابع آبزیان خلیج فارس و … باعث شده تا بسیاری از صیادان به قاچاق مواد سوختی روی آورده ولی مأمورین ما با تلاش شبانه‌روزی خود مانع از فعالیت‌های این چنینی قاچاقچیان سوخت خواهند شد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.