ورژن جدید گوشی ارزان‌قیمت‌ Redmi 12 5G رسما معرفی شد

فروش گوشی هوشمند Redmi 12 5G در بازار چین طی هفته گذشته آغاز شد و اکنون کمپانی چینی نسخه جدیدی از این دستگاه را ارائه نموده است. گوشی جدید مجهز به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه فلش بوده و به قیمت‌گذاری معادل 130 دلار روانه بازار می‌شود.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که ردمی 12 با اتصال 5G مجهز به تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 کوالکام است. این دستگاه دارای یک نمایشگر IPS بزرگ با طول قطر 6.79 اینچ، رزولوشن 2460×1080 پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتزی است.

پیکره‌بندی دوربین پشتی گوشی از سنسورهای 50 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین جلویی نیز از یک حسگر 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

انرژی مورد نیاز گوشی از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 18 واتی تامین می‌شود. تراشه NFC و درگاه مادون‌قرمز سایر ویژگی‌های Redmi 12 5G را تشکیل می‌دهند.

این مطلب را نیز بخوانید: گوشی شیائومی چی بخریم؟ معرفی بهترین مدل‌ها با قیمت مناسب این مطلب را نیز بخوانید: لیست قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار ایران

نوشته ورژن جدید گوشی ارزان‌قیمت‌ Redmi 12 5G رسما معرفی شد اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.