10 برنامه ده گردشی مدیران شهرستان بردسکن در روستاها

10 برنامه ده گردشی مدیران شهرستان بردسکن  در روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، مهدی عاشوری فر در حاشیه جلسه ستاد نمازجمعه بردسکن با اعلام اینکه همه برنامه‌های هفته دولت با محوریت مردم و در جمع آنان برگزار می‌شود، اظهار کرد: توسط ستاد هفته دولت طوری برنامه‌ریزی‌شده است تا در هفته دولت همه مدیران حداقل یک روستا را عزیمت داشته باشند و در برنامه نماز جماعت مغرب و عشا آنان شرکت کند.

عاشوری فر، معاون فرماندار بردسکن با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به برخی اقدامات انجام شده در حوزه شهرستان اشاره کرد و افزود: هم‌زمان با اولین روز از هفته دولت برنامه عطرافشانی مزار شهدا و دیدار اعضای شورای اداری با امام‌جمعه و فرماندار این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی برگزاری نشست خبری فرماندار شهرستان در سه‌شنبه‌شب روز جاری در محل فرمانداری شهرستان خبر داد و اظهار داشت: افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی ادارات مختلف و بخش خصوصی با نگاهی که تأثیری گذاری در ارائه خدمت به مردم دارد مورد تأکید است.

معاون سیاسی فرماندار با اعلام اینکه جمعه این هفته برنامه پرسش‌وپاسخ در مصلای نمازجمعه با حضور کلیه مدیران شهرستان از ساعت 10.30 الی پایان نمازجمعه با حضور فرماندار شهرستان برگزار می‌شود از همشهریان خواست با مراجعه بی‌واسطه سؤالات خود را از مدیران داشته باشند.

پایان پیام/70050

منبع: فارس